| Flo193 a întrebat:

Salut.
Am un BMW e46 318 benzina si am o problema,imi sta mereu martorul de la baterie aprins in bord,am verificat incarcarea si ii 14, 2 deci incarca alternatorul, bateria ii noua nu stiu ce sa mai ii fac. Poate fi ceva de la ceasurile de bord? Sau ce poate fi?

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Bateria masinii are 6 celule inseriate, fiecare de 2.25V, in total 13.5V (complet incarcata).
Tensiunea alternatorului (la turarea motorului) se urca pana la 16V, diferenta de tensiune provocand curentul de incarcare.
Este posibil ca alternatorul sa aiba problema (de exemplu o faza nefunctionala), ceea ce poti masura pe cablurile dezlegate de pe baterie, unde tensiunea trebuie sa fie peste 15V.

| Flo193 explică (pentru Bula):

Multumesc, o sa incerc sa masor așa si daca ii buna tensiunea ce as putea sa mai incerc?

| Bula a răspuns (pentru Flo193):

In acel caz ai defectiune la sistemul de semnalizare a defectiunii.

5 răspunsuri:
| xerxes1 a răspuns:

"poti masura pe cablurile dezlegate de pe baterie, unde tensiunea trebuie sa fie peste 15V."?
Posi sa distrugiEcu si multe alte chestii deconectand acumulatorul masinii cu motorul pornit.
tensiunea poate atinge si 18 V.
Se poate masura direct pe alternator deconectand cablul dinspre acumulator.
Bula stie el ceva, dar nu pana la capat.

| Flo193 explică (pentru xerxes1):

Okay, va multumesc pentu raspunsuri

| Flo193 explică:

Am gasit care era problema, imi era iesita mufa de la antena pentru inchiderea centralizata ce se afla in oglinda retrovizoare, am conectat mufa am reinitializat cheia si s-a stins.