| Alecsandriii a întrebat:

Salut, pareri VW Passat b6 2007 2.0 TDI automat 140cp cod motor bkp?
Pro/contra? Fiabilitate? Consum?

Răspuns Câştigător
| ClaudiuM1997 a răspuns:

"BKP engines in particular have an issue with the oil pump drive gears which were subject to a recall and there are reports of turbo failures on these engines."
Din ce gasesc pe net, acest motor face parte din familia ce au probleme la pompa de ulei. Daca o verifici/schimbi nu o sa ai probleme dupa cel putin 100. 000km din ce citesc pe net.
Din fericire BKP nu are DPF deci macar aici ai scapat de o problema. Nici cutia DSG nu e stralucita ca fiabilitate.
Personal as evita motoarele 2.0 TDI euro 4 pe Passat sau Audi A4/A6 si as merge pe cele ce nu au probleme cu pompa de ulei.
Cel BKD montat pe Golf/jetta/Octavia e mai ok din ce am citit dar nu este montat pe Passat.
Am un amic ce si-o luat A4 2.0 TDI euro 4 ( aceeasi problema cu pompa de ulei dar alt cod motor) si dupa 10. 000km o ramas fara motor. Acum, cum iti este norocul, poate tu o sa mergi 100. 000km fara probleme cu un BKP.
O alta varianta este sa iei un 1.9 TDI 105cp si sa ii faci un stage 1.

| Alecsandriii explică (pentru ClaudiuM1997):

Și sa ii fac egr Off?
Chiar ma gândeam dacă are DPF sau nu
Cât despre consum? Tot aud stânga și dreapta ca dsg pe Passat sunt bune la consum, alții ca o sa consume cu 1% in plus fata de una manuala etc.

| Frank51 a răspuns (pentru Alecsandriii):

Consumul este ultima ta problemă daca îți iei masina asta.

| ClaudiuM1997 a răspuns (pentru Alecsandriii):

Nu are treaba EGR cu problema de mai sus de la pompa de ulei. Din cate stiu eu cele DSG consuma cam ca cele manuale, poate putin mai mult. Depinde si de sofer. Eu de exemplu cu stilul meu mai sportiv de a conduce, indiferent de ce conduc, mereu imi consuma cu 1L mai mult decat daca conduce tata in stilul lui mai batraneste.
Eu as zice sa stai departe de un Passat cu asa motor. Pe bune adica. Daca vrei musai motorul de 2.0 TDI vezi un Jetta si daca vrei musai Passat atunci vezi unul 1.9 TDI sau cel 2.0 TDI euro 5.
Alte masini nu iti plac in afara de Passat?

| Alecsandriii explică (pentru ClaudiuM1997):

Sincer am fost atras de confortul din interior
Piele și alcantara, scaune cu memorie, încălzite, bancheta încălzită, trapa, perdeluțe, parktronic, autohold, navi, senzori etc.
Ideea e ca am prins o bine la banii ăștia
Așa decât de cumpăr un e90 obosit de au tras toți pe el cu nici jumate din ce are asta
Sau un a4 …
Mai mult de 2, 3 ani nu o tin

| ClaudiuM1997 a răspuns (pentru Alecsandriii):

Ce buget ai?

| anonim_4396 a răspuns (pentru Alecsandriii):

Îți trebuie puțin noroc sa găsești o mașină sh ok la banii ăștia... După părerea mea, când vorbești de sh ori din Germania îți iei ori de la o cunoștință din ro max. Nu știu exact ce sa zic despre motorul ăla. Unii ți au recomandat 1.9 tdi ul ăla...ăla e f fiabil dar ca dinamica e praf. Nu prea trage. depinde ce îți dorești acum.

| ClaudiuM1997 a răspuns (pentru Alecsandriii):

M-am mai uitat pe net. cica BKP e unul din cele mai slabe 2.0 TDI ca fiabilitate. Acum inteleg ca dotarile sunt importante dar la ce te ajuta daca masina e in service? sau stai constant cu gandul ca iar se strica ceva. Asa o facut o alta cunostinta, si-o luat un Mazda 6 ce era dotat bine de tot desi stia ca 2.0 diesel de la ei e cam stricacios. In decurs de 2 ani o schimbat: volanta, turbo, injectoare, pompa apa, radiator, electromotor, frane, alternator... Practic o mai platit valoarea masini inca o data in reparatii capitale mai ales la motor.
Cum am zis, mai bine un 1.9 sau alta masina. Eu am momentan un E91 2.0 diesel si sunt foarte multumit. In bugetul tau se gaseste unul cu motorul M47 163cp ce e mai fiabil cu mult. Numa sa nu te deranjeze ca e break.

| Alecsandriii explică (pentru ClaudiuM1997):

Da, ai dreptate
Degeaba e frumoasa dacă o tin in service…
Sincer am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa ma grăbesc, care e aia rămâne

| Dvi2002 a răspuns (pentru Alecsandriii):

Ce mașina ți ai luat pana la urma?

12 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cu toate ca s-a mancat mult rahat cum ca 2.0 tdi pd 140cp e slab iar 1.9 ALH cel mai bun, ambele sunt la fel de proaste/bune.
Cu o intretinere ok, merg.
Pompa de ulei are un imbus care trebuie inlocuit, e treaba de 100 euro.
Iti trebuie mecanic bun la ea, cu care sa tii legatura. In rest nu sunt mari probleme.
Cutia automata DSG personal imi place, e foarte sportiva. Dar daca se defecteaza, e complicata si scumpa. Sunt mecanici care stiu sa le faca, dar kiturile de reparatie costa.
Dezavantajul la masinile automate este ca ai nevoie de mecanici/service buni pe automate, iar intretinerea e aproape ca si cum ai avea doua motoare.
Consumul la motoarele PD nu e punctul lor forte, injectia e depasita dpdv tehnic, se decalibreaza usor, se da pe fum si consum mare. Sunt si greu de diagnosticat.
Injectia PD e inferioara atat sistemelor cu pompa rotativ-distributiva, cat si a celor CR. A fost o fantezie VW de a folosi tehnologie veche, aparuta prin anii '40 pe autobuze si utilaje grele, cand restul producatorilor erau de mult pe injectie CR. Ulterior au trecut si ei pe CR.

| 120bulevard a răspuns:

2.0 TDI = **** parfumat

Ia un 1.9 TDI ca toti golanii infocati Volkswagen