| Radu86 a întrebat:

Salut, sunt incepator si vreau sa-mi cumpar un matiz, stiu ca nu prea are stabilitate dar pentru inceput mie mi se pare destul de ok, acum problema este ca nu am decat 2000 euro disponibili poate o sa pot plusa ceva dar nu vreau sa fie foarte veche si nici sa aiba foarte multi km la bord. Am intrat pe multe site-uri unde am gasit dar alta problema este ca dau de fel de fel de bisnitari care umbla la km si nu pot avea incredere. Daca stiti pe cineva care vinde un matiz pentru ca si-a luat alta masina va rog sa ma ajutati. Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| NotoriusBIG a răspuns:

Salut.De ce Matiz? E groaznica.in + 2000 euro pentru un Matiz e enorm! http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ljcxsuiry3ut daca vrei.mult mai frumoasa, mult mai stabila.Numai bine:)

5 răspunsuri:
| ema69 a răspuns:

Un sfat:ia in considerare si alte variante, gen opel corsa si nu te uita neaparat la cati km are, vezi mai bine sa nu fie de mult timp in tara.

| Unknown1318 a răspuns:

Mai multe detalii poti gasi pe www.autovit.ro
Acolo gasesti masina"secound hand" la pret destul de bun. Bafta :*

| Lauraaa16 a răspuns:

Am un matiz care are 45.000 km ca noua cu aer conditionat din 2008 masina! Daca inca te mai intereseaza spune-mi! Sau poate poti spune mai departe! E 2000e masina! E ca noua!

| narcis393 a răspuns:

Am eu un matiz contacteaza-ma pentru detalii la nr de tel 0760512664

| Radu86 explică:

Va multumesc frumos.