| nelutu33k a întrebat:

am mare nevoie de ajutor la un scuter si nu stiu ce sa i mai fac pentru ca dintr-o data s-a intamplat si nu mai mergea sa il pornesc doar cu acceleratia trasa si daca dadeam sa accelerez murea motoru ca si cum se ineca dupa asta am schimbat bujia,semeringurile la ambielaj,piston si segmenti noi are compresie foarte buna,galeria de admisie acel gat de cauciuc de la carburator,muzicuta am verificato si inchide perfect nu se vede lumina,carburatoru curatat de multe ori ba si i-am luat unul nou si tot asa face, filtru de aer curatat bine si pus la loc, carburatorul l-am reglat in toate felurile si tot asa face cum acceleram in 3 secunde murea motoru ca inecat dupa care am dat relantiul la maxim si am inchis aeru de tot si asa porneste greu doar cu acceleratia trasa si merge dar nu are putere deloc debia prinde 30-40 la ora daca deschid aeru cat de putin moare caand accelerez si chiar nu mai stiu ce sa i mai fac m-am gandit sa nu fie de la vacuum de benzina acea pompita cu doua furtunase cand scot furtunul de benzina curge pe ea ca prin cadere si oprit si pornit motoru curge benzina in carb ca si cum nu ar fi oare sa fie de la asta mentionez ca e un scuter piaggio nrg mc2 din 96 in doi timpi ce ar putea avea? va multumesc
OFER FUNDA

2 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Pompa de vacum e problema, inlocuieste-o.

| nelutu33k explică (pentru OldSoul):

Pai da dar si inainte de problema asta pompa de vacuum tot asa facea curgea incontinu apai nu stiu ce sa zic o sa o schimb alta problema de unde ar mai putea fi?

| OldSoul a răspuns (pentru nelutu33k):

Pompa de vacum trebuie sa dea combustibul cand tragi aer din celalt furtun, daca curge in continu, e o problema.

| nelutu33k explică (pentru OldSoul):

Ok mersi o sa o schimb sa vad

| Nica_Marian_1990 a răspuns:

Și eu am. Un piaggio zip de 50 4 t și îmi curge benzină continu nu se oprește ce iai făcut și a mers ca nici nu mai pornește deloc