| Iisus2002 a întrebat:

Salut TPU, am și eu o problemă la sistemul de răcire la un Volkswagen Bora.Recent am făcut un drum de 30 de km cu mașina... când am ajuns la destinație mi s-a aprins martorul pentru lichidul de răcire....am completat cu lichid in borcan dar a dispărut tot din borcan imediat după ce am pornit mașina și am plecat înapoi spre casă, mașina a mers normal, a urcat temperatura la 90 de grade dar nu a urcat peste deși martorul îmi era tot aprins in bord. Aproape de casă a început să emane un miros înțepător de antigel iar când am ajuns acasă și am oprit motorul a ieșit abur, in interior prin grila de aer din dreapta. A mai întâlnit cineva problema asta? Și ce ar putea fi?

4 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Pare că ai radiator spart, verifică cu atenție!

| Iisus2002 explică (pentru sierra1):

Așa este...radiatorul din habitaclu e spart și pe acolo curgea antigel

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Deci ai mers fara antigel. Ce dragut!
Ca si cum i-ai da foc, apoi ai intreba de ce nu mai are aceeasi culoare.
Am mai intalnit soferi de duminica, iar in 90% din cazuri nici macar nu isi permit reparatiile care trebuie facute in urma lor.
PS: la VW nu indica bine ceasul de temperatura, poti avea 90 de grade in bord si 107 in radiator.

Un motor vechi, diese, fiert o data, va avea nevoie de prea multe proceduri, ca sa mai merite reparat.
Trebuie inlaturate eventualele cauze (termostat, pompa apa, furtun spart), apoi revizuita chiulasa si vazut daca e spart vreun radiator.
La o masina de 3000 de lei, vorbim de o investitie cel putin egala cu valoarea ei.

| Iisus2002 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Termostatul pompa de apă și furtunele sunt noi.Am schimbat tot sistemul inclusiv borcanul când am cumpărat mașina nu că era necesar dar am zis sa fiu sigur...am lăsat azi mașina la service și chiulasa e in regulă la fel și garnitura...am găsit și problema.Radiatorul din habitaclu e spart și pe acolo curgea antigel