|

Salut TPU, am un passat b6 2.0 Bmr(cel mai păcătos), am ceva problema, acum o săptămână mașina nu se mai tura, scotea fum alb(motorina nearsa), mergea în 3 pistoane când încercai sa o turezi. Mi-a pus cineva testerul și mi-a spus ca injectorul 4 e dus (persoana respectiva nu are service), foarte bine, am luat pe platforma (nu mai mergea deloc, o porneam după câteva chei se oprea și dădea foarte mult fum alb). Am dus-o la un service, acolo îmi spun ca mi-au găsit turbina blocata. E posibil sa nu mai meargă și sa-mi dea asemenea fum alb din cauza turbinei Nu știu ce sa fac(ei mi-au zis ca după ce schimb turbina pot sa vadă dacă merg injectoarele).

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Da, asa se comporta turbina sparta, merge motorul neregulat, si scoate mult fum alb (arde uleiul de ungere). Poti vedea si pe joja daca a scazut nivelul uleiului.
Insa nu prea se opreste motorul de la turbina sparta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Acel fum alb, e sigur de la motorina nearsa, când încerc sa o accelerez puțin moare motorul

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru VwBora):

Daca miroase puternic a motorina nearsa, da.
Inseamna ca nu ai compresie... Posibil distributie sarita, sau piston topit/crapat, supape arse ori indoite.
Vezi daca iese fum cand deschizi busonul de ulei de deasupra.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru NoTurbinaNoGood):

După ce dau o tura mai tare cu ea își revine

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru VwBora):

Ai folosit vreodata spray de pornire sau curatare? Pe care sa il traga motorul? Mai folosesc si mecanicii in service, dupa ce schimba filtrele de motorina, si nu stiu sa le amorseze.
Daca da, e posibil sa ai si tu biele indoite, cum am patit eu. Exact asa erau simptomele, porneam la sfert, dar cand se raceau bujiile incepea sa faca urat, arunca aburi de motorina pe evacuare (nori de fum alb ca la locomotive), nu se accelera pana nu intra turbina, iar cand se incalzea torcea de parca nu avea nimic, si nu scotea fum deloc. Cand am desfacut motorul, biela nr 3 era indoita rau de tot, iar biela nr 2 doar un pic.
Fa un test de compresie la rece, sa vezi daca e vorba de probleme in motor.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează