| MihaiCiprian655 a întrebat:

Salut TPU, ma adresez in principal posesorilor de skoda... am o octavia 1 2008 axr 1.9 tdi 235.000 km la ce pb ar trebui sa ma astept la acest motor? Deja turbina a fost reconditionata si nici macar la o sapt dupa asta pe liber la relanti când eram intr-o coada deja a inceput sa se auda volanta, deja ma gandesc sa o vand avand in vedere ca toata joaca cu turbina. M-a dus 3000 lei si volanta este in jur de 2000, voi ce pb ati avut cu aceasta masina? Tin sa mentionez ca 2-3 ani s-a mers cu ea doar in localitate pe distante de 3 4 km si max 80 km/h

8 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Preventiv, vinde-o până nu crapă de tot la tine!

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Si o vinzi asa defectă cine o ia? Toti care vin sa o incerce isi dau seama ca e defecta, o vinzi in pagubă aia oricînd, adica sub pretul cu ace ai luat o tu, o vinzi ca sa scapi de rablă, ca si viitorul proprietar va trebuii sa o duca in service sa o repare si nu i va convenii sa i ti dea tie pretul corect cand stie ca mai are de investit in ea.

| MihaiCiprian655 explică (pentru CristiDinBucuresti):

O volanta sh 300 400 lei chit peste rugina ce o are si e ca noua laughing

| UserRo10 a răspuns (pentru MihaiCiprian655):

Niciodata volanta sh. De ce sa mai dai aceiasi bani pe manopera cand va pica?!

| MihaiCiprian655 explică (pentru UserRo10):

Iau o volanta sh daca e sa o vand asa sa nu bata daca o fac pentru mine o iau noua deja cu investitia de volanta si reconditionat turbina am depasit 50% din valoarea masinii

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Injectoarele și axul cu came mai pot cere revizuire, dar nu e obligatoriu.
Nu e un motor foarte problematic, e mașina veche.
A, EGR-ul, vacuumurile și eventual servofrana pot fi următoarele.
Si caseta de direcție e punct slab.

| UserRo10 a răspuns:

Am indoieli mari la km daca ai reconditionat turbina.
1. Este motor PD si injectoarele de AXR nu se reconditioneaza, se schimba. Sunt scumpe
2. Daca cureti egr-ul periodic nu vei avea niciodata probleme cu el. Este foarte fiabil
3. Ai un singur arbore cu came. Daca ai schimbat uleiul la 10-12000km sau un an acesta o sa fie tipla. Altfel o sa auzi batai in filtrul de aer
4. volantul este cu masa dubla. 1950 ron te costa tot kitul ambreiaj +volanta la care adaugi montaj. Merita dat pretul
5. Pompa tandem are un stut recunoscut ca in timp se misca si pierde vacuum. Fie schimbi pompa, fie lipesti bine stutul
Daca km sunt reali pune mana si pune-o la punct ca te duce pana la 400. 000km lejer fara probleme mari

| MihaiCiprian655 explică (pentru UserRo10):

Km sunt reali am luat o de la o firma din pitesti acum 6 ani pana acum 2 3 luni nu am avut nici o pb cu ea mergea ca unsa apoi check engine mecanici pareri etc avea turbina si un suerat am luat o la 200k 3 4 ani a mers sotia cu ea facand naveta in localitate 10 km pe zi ne depasind 80 km/h de 3 4 luni am luat o eu care fac cam 60 km zi si nu vreau sa mint am un condus mai sportiv si ajunge cam in fiecare zi pe la 130 140 ciudat ca la mine s-a stricat laughing
Egr ul nu a fost curatat nici o data dar sper sa nu am pb cu el