| dianaaaa a întrebat:

Acum cateva zile mi-am facut inca 2 gauri in urechea stanga (bine... cu pistolul). Acum pe langa una dintre gauri mi s`a umflat si cred ca s`a infectat. Oare sa-i scot`? Sau se va vindeca in timp?

Răspuns Câştigător
| Crs a răspuns:

Am si eu o gramada de gauri in urechi, o parte facute cu pistolul si cateva singura mi le-am facut. Am observat ca cele pe care mi le-am facut cu pistolul mi s-au infectat toate, iar cele pe care mi le-am facut singura nu am avut niciodata probleme cu ele. Acum depinde ce cercei ai ureche, daca sunt cei medicinali ii poti lasa, sau daca vrei sa fii mai sigura, scoate-i si puneti niste cercei din argint sau aur :* Dar infectia pe care o ai acum se va vindeca :-J asa am avut si eu si n-am patit nimic. big grin

11 răspunsuri:
| Paris a răspuns:

Eu zic sa ii scoti, pentru ca oricum moda cu piercinguri a trecut, acestea devenind chiar vulgare. Si d c sa suferi pentru ceva care dupa ce ca provoaca durere, mai este si urat?

| Leea1234 a răspuns:

Nu cred ca este nevoie sa-i scoti...schimba-ti cerceii cu unii de aur... sfatul meu ...pana cand ti se vindeca "gaurile" sa-ti pui cercei "tortite" si sa ii misti cat mai des!
apoi dupa ce crezi tu ca sunt vindecate poti sa ii schimbi... dar sa nu pui tinichele ca infectia poate reaparea in 2 zile!
daca iti reapare... pune cercei de aur!

Răspuns utilizator avertizat
| ChibiRose a răspuns: