| LoveSkittles a întrebat:

Aloha,TPU! Acum ca vine vara, toate fetele vor sa arate bine,la fel ca mine.Ei bine, eu sunt mai plinuta, sa zic asa.Am incercat dieta "Balerina", a mers, dar nu o pot tine, dat fiind faptul ca sunt eleva, si nu pot la ora 10 sa mananc oua, ca sunt la scoala.Am tinut-o in vacanta de paste, intr-adevar am slabit, dar imi era rau, de la ouale alea.Imi era scarba de ele, la un moment dat.

Oricum, eu vreau sa ma ajutati cu o dieta usoara, cu putine calorii, tinand cont si de pauzele de la scoala.O dieta cu exercitii, si mai ales,mers si venit pe jos de la scoala. Fara fitness, deoarece nu am timp.

Deci, dieta care da rezultate, si nu e foarte grea, o sa primeasca o fundita!:*:*:*Multumesc anticipat!happy:*:*:*[Scuze de categorie]

Răspuns Câştigător
| вliSs a răspuns:


dimineata poti manca la scoala un corn sau un sandwich, cand vi acasa supasi felul 2 poti manca ceva facut la gratar sau in special carne de pui fiarta sa nu mananci prajeli, dulce mult, mananca multe salate
iar seara inainte sa te pui sa dormi incearca sa faci cam 30-40 abdomene sau chiar mai multe
bafta :*

5 răspunsuri:
| AnonimKidd a răspuns:

Pai daca vrei rezultate ai putea incerca aceasta dieta(P.S:este cea mai noua dieta! Si se spune ca da rezultate)big grineci intr-o zii mananci ce vrei tu, unde vrei tu:la fast-food, acasa, etc.Si mananci ce vrei tu:burgeri, cartofi prajiti, dulciuri, etc... Urmatoarea zi nu mananci NIMIC! Deci absolut NIMIC! Urmatoarea zii, iar manaci ce vrei tu, urmatoarea nu mananci nimic si asa mai departe pana ajungi la rezultatul dorit...

| LoveSkittles explică (pentru AnonimKidd):

Huh...Nu stiu ce sa zic.Pana acu eram obisnuitasa nu mananc diineata nimic, la scoala 1-2 sandwichuri, la amiaza supa si felul 2, si apoi ceva gustarica la 4, iar la 7 ultima masa.O sa imi fie greu, dar o sa incerchappyMultumesc:*:*:*

| didiDia a răspuns (pentru AnonimKidd):