| Blackrose4 a întrebat:

Bună TPU!

Ce fond de ten scump şi ce fond de ten ieftin/accesibil la preț, îmi recomandați pentru tenul gras?
Aştept sugestiile voastre. happy

Răspuns Câştigător
| Cristinaaa57 a răspuns:

Eu folosesc fondul de ten de la vichy dermablend, e foarte bun

7 răspunsuri:
| razvanel112 a răspuns:

Incearca cele de la pierre rene. Cei de la Hnicosmetice le vand la noi in tara, sunt destul de scumpe pentru omul de rand deoarece sunt fonduri de ten medic si sunt profesionale. Pana nu incerci nu ai de unde sa stii. Eu il recomand cu caldura. Cauta pe google "Fond de ten medic hni" si ii gasesti. O zi buna sa ai.

| OnuOnulică a răspuns:

Îți recomand acest fond de ten: http://www.emag.ro/......DG6WLYBBM/

| Florentina9210 a răspuns:

Daca ai tenul gras, nu prea este indicat sa folosesti fond de ten. Daca nu ai cosuri, eu zic ca nu merita. Poti aplica o crema hidratanta si atat.

| Blackrose4 explică (pentru Florentina9210):

Asta e problema, că am coşuri destul de multe şi sunt evidente. De asta şi folosesc fond de ten şi voiam câteva sugestii. Există o mulțime de fonduri de ten pentru ten gras dar nu toate sunt ok, voiam nişte recomandări. Mulțumesc oricum!

| Florentina9210 a răspuns (pentru Blackrose4):

Foloseste mai bine un tratament.

| daniel33441 a răspuns: