anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor!

...OK...Sa va spun ce nedumerire am:

Sa stiti ca sunt o eleva constiincioasa si sunt mereu printre primii...Am note doar de 9 si de 10 de cand ma stiu, cu exceptia matematicii big grin...Imi place sa fac sport nespus si am mereu grija la silueta, dar am urmatoarea problema:

Din clasa a V-a, sunt o micuta "diva" a scolii pentru simplu fapt ca iubesc sa fiu mereu cocheta, aranjata si la moda.De atunci iubesc nespus machiajul, insa nu fac exces si sunt mereu decenta si placuta.

Acum sunt clasa a VII-a si de atunci si pana acum pot spune ca aplic zilnic fond de ten, rimel incolor, blush, pudra si imi pieptan sprancenele.Am parul ondulat si pentru a-l mentine asa ma dau cu fixativ...Imi place sa am unghiile mari si mi le fac french plus ca ma imbrac elegant si decent, simplu si la obiect fara extravagante.

Spun sincer ca pielea mea evolueaza pozitiv prin faptul ca este ferma, elastica, frumoasa si mi-au disparut cosurile.

Iubesc din suflet sa fiu aranjata...dar nu stiu daca procedez corect.

Mama imi spune ca fondul de ten nu este bun si chiar nu mai stiu ce sa cred fiindca am vazut atat articole pro, cat si contra.As vrea sa ma ajutati sa inteleg daca e benefic sau nu.

P.S. Ofer fundita!

L.E. Multumesc din suflet!

11 răspunsuri:
| Bojthe a răspuns:

Nu te supara pe mine dar de ce a fost nevoie de toata povestea asta cu " sunt buna la scoala sunt diva de pe coridor" si altele? nu impresionezi
ca sa-ti rasund la intrebare eu sunt in clasa a 8a nu folosesc fond de ten si nimic alceva de pus pe fata insa ai putea incerca o crema colorativa pentru tineri http://www.google.ro/......tp?/imgres sau faimoasa BB cream http://www.google.ro/......tp?/imgres


uite cum arata tenul inainte si dupa http://www.google.ro/......tp?/imgres


sper ca prima parte a raspunsului meu sa nu te fi suparat. De asemena sper ca cele cateva minute petrecute la intrebarea ta sa fie cu folos.Numai bine

| Siracuzia a răspuns: