anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor!

...OK...Sa va spun ce nedumerire am:

Sa stiti ca sunt o eleva constiincioasa si sunt mereu printre primii...Am note doar de 9 si de 10 de cand ma stiu, cu exceptia matematicii big grin...Imi place sa fac sport nespus si am mereu grija la silueta, dar am urmatoarea problema:

Din clasa a V-a, sunt o micuta "diva" a scolii pentru simplu fapt ca iubesc sa fiu mereu cocheta, aranjata si la moda.De atunci iubesc nespus machiajul, insa nu fac exces si sunt mereu decenta si placuta.

Acum sunt clasa a VII-a si de atunci si pana acum pot spune ca aplic zilnic fond de ten, rimel incolor, blush, pudra si imi pieptan sprancenele.Am parul ondulat si pentru a-l mentine asa ma dau cu fixativ...Imi place sa am unghiile mari si mi le fac french plus ca ma imbrac elegant si decent, simplu si la obiect fara extravagante.

Spun sincer ca pielea mea evolueaza pozitiv prin faptul ca este ferma, elastica, frumoasa si mi-au disparut cosurile.

Iubesc din suflet sa fiu aranjata...dar nu stiu daca procedez corect.

Mama imi spune ca fondul de ten nu este bun si chiar nu mai stiu ce sa cred fiindca am vazut atat articole pro, cat si contra.As vrea sa ma ajutati sa inteleg daca e benefic sau nu.

P.S. Ofer fundita!

L.E. Multumesc din suflet!

11 răspunsuri:
| Bojthe a răspuns:

Nu te supara pe mine dar de ce a fost nevoie de toata povestea asta cu " sunt buna la scoala sunt diva de pe coridor" si altele? nu impresionezi
ca sa-ti rasund la intrebare eu sunt in clasa a 8a nu folosesc fond de ten si nimic alceva de pus pe fata insa ai putea incerca o crema colorativa pentru tineri http://www.google.ro/......tp?/imgres sau faimoasa BB cream http://www.google.ro/......tp?/imgres


uite cum arata tenul inainte si dupa http://www.google.ro/......tp?/imgres


sper ca prima parte a raspunsului meu sa nu te fi suparat. De asemena sper ca cele cateva minute petrecute la intrebarea ta sa fie cu folos.Numai bine

| Siracuzia a răspuns:

Bună! Wow...cu învăţătura stăm la fel.Acum,să îţi răspund la întrebare:eu ştiu că fondul de ten nu e bun de la vârsta asta deloc.Profesoara de română,care se aranjează tot timpul şi se pricepe la cosmetică şi îngrijirea corpului ne spune că fondul de ten atrage praful, intră în piele, în nişte spaţii goale şi le lărgeşte şi acolo se adună mizerie.În plus, mama nu a folosit deloc fond de ten şi are un ten frumos, deşi are 40 de ani.Nu ştiu dacă m-am făcut înţeleasă, dar un lucru îţi spun:Nu e bun! Renunţă la el şi fii cât mai naturală!

| 93Anna93 a răspuns:

Avantaj: toate impuritatile din aer(praful) de opresc in el si nu mai ajung la tenul tau.Dezavantaj : incarca pielea si nu o lasa sa respire.Trebuie sa te demachezi in fiecare seara si sa iti mai faci si cate o masca de fata din cand in cand. Evita sa folosesti produsele rezistente la apa(rimel, ruj) pentru ca au si mai multe chimicale in ele si iti pot afecta sanatatea.Nu folosi un produs mai mult de 6 luni de la data deschiderii, pentru ca pot deveni toxice.E bine ca iti place sa fii cocheta, e bine can u exagerezi cu machiajul, daca ai si note mari, nu vad de ce ar trebui sa fie suparata mama ta. Eu una ma dau mai mereu cu fond de ten pentru ca sunt palida.

| FadetoBlack a răspuns:

Bunăă
dacă nu ai coşuri de ce foloseşti fond de ten? nu înteleg, îl fooseşti fără rost, părerea mea... Şi te machiezi de la o vârstă foarte fragedă, o să vezi mai încolo cum o să areţi de la atâta machiaj... şi când nu o să fii machiată. o să fi foarte stearsă. dacă nu e aşa încă
părerea mea şi sfatul meu e să foloseşti cât mai puţin machajul
baftă!

| PanaceuUniversal a răspuns:

La 40 de ani vei avea...:
pe obrazul drept groapa marianelor
pe obrazul stang canionul colorado...
daca continui sa mai folosesti fond de ten!

| catosp a răspuns:

laughing vad ca ai schimbat preambulul. raspunsul e acelasi.nu e nimic personal. bv pentru note.

| catosp a răspuns:

Ai grija pe viitor, nu lasa pe nimeni sa te ia de proasta daca nu esti. succes pe viitor.

| Fuchii a răspuns:

happyFodul de ten e să-ți ascundă coșurile sau punctele negre dar cu, cât vei crește pielea ta v-a îmbătrâni mai repede.Eu te sfătuiesc...să te dai dar cu măsură...

| αlєxαηdєяυ a răspuns:

Gabriela. o intrebarebatting eyelashes Ce muzica asculti? :$... Si lasa machiajele. mai frumoasa esti naturala smug

| αlєxαηdєяυ a răspuns:

Curiozitate excesiva I don't want to see. am prea multa... ^_^

| sisuk a răspuns:

Si eu sunt la fel dar decat sa folosesti fond de ten mai bine foloseste pudra pentru ca nu intra in piele big grin