| justadream94 a întrebat:

Am vazut ca mai pun unii intrebari legate de arhitectura..Sunt student la facultatea de arhitectura, nu intru prea des pe TPU. Daca pot ajuta pe cineva cu vreun raspuns, o fac cu mare drag!

10 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Pai daca nu intri prea des pe TPU de ce am pune asemenea intrebari aici si nu pe alt site unde ni s-ar raspunde mai repede? Hm! Ce crezi?

| justadream94 explică (pentru darrio2007):

Azi mi-am oferit ajutorul..de asta, nu e evident?
din moment ce am spus ca ajut cu drag? nu intru des, adica intru de cateva ori pe luna

poti intreba unde vrei tu

| CPAElites a răspuns:

Cu ce programe lucrezi?

| justadream94 explică (pentru CPAElites):

Autocad,sketchup,arhicad,idlustrator,photoshop.

altii lucreaz si in maya, rhino, 3dsmax, lumion.

| WaterDrop a răspuns:

Ar fi posibil din punct de vedere al designului macar, sa fie conceputa o structura in forma de pom? Iar fiecare frunza sa reprezinte o camera? Ar fi foarte interesanta big grin

| justadream94 explică (pentru WaterDrop):

Este chiar o casa plutitoate intr-un copac(intr-un parc de distractie din Italia facuta intr-un copac.

mai poti face scara in trunchi si intreaga coroana sa fie o casa big grin exista rezolvari constructive pentru proiecte de acest gen si daca te intrebi de ce nu vezi o arhitectura incredibila nu e din cauza arhitectilor, lumea ori nu are bani ori nu e educata din acest punct de vedere si incearca sa invete pe arhitect cum sa isi faca meseria laughing sau ce e bine si ce nu

| WaterDrop a răspuns (pentru justadream94):

Ha, super, deci sunt posibile si astfel de vise nebunesti.

| justadream94 explică (pentru WaterDrop):

Daca ai bani, da..cauta pe net si ai sa gasesti tot felul de cladire nebune sau incredibile..case care se rotesc, sau cu susul in jos, blocuri care sunt curbate ori cu forme ciudate..sunt mult exemple de acest gen

| justadream94 explică: