| LaraClarice a întrebat:

Bun seara!
As vrea sa mă înscriu la postliceala sanitara Fundeni.
Ești cineva pe aici care învața / a învățat acolo?
Cum vi se pare? Cum sunt profesorii?
A fost greu examenul de admitere pentru buget?

16 răspunsuri:
| ancaval a răspuns:

Cum sunt profesorii? Cum trebuie să fie, și mai stricți, și mai indulgenți.
Examen greu? Ar trebui, corect ar fi să treacă/intre doar cei care au învățat.
Mergi și vei vedea. Succes!

| sierra1 a răspuns (pentru ancaval):

"ancaval : Și? Ce-i cu observația asta de câcat?"

| LaraClarice explică (pentru ancaval):

Știi că mi-ai oferit un răspuns bun de nimic, nu-i așa?!

| LaraClarice explică (pentru sierra1):

Cred că a răspuns doar că sa se bage in seamă

| sierra1 a răspuns (pentru LaraClarice):

Evident! e tipic pentru inculți!

| ancaval a răspuns (pentru LaraClarice):

"Bun de nimic" după părerea ta, care NU contează pentru mine.
Ce întrebare..."cum sunt profesorii" Exact cum trebuie să fie, ce nu ai înțeles? Mergi și vezi. Dacă e greu de înțeles, mai bine nu te mai înscrie la școală, că o faci degeaba.
Mergi la muncă și faci bani.

| ancaval a răspuns (pentru sierra1):

Măcar ști ce înseamnă "incult". Sau, de ciudă că nu ți-am mai răspuns, jignești?
Vezi că trăim vremurile în care răspunzi pentru ce faci/spui.

| LaraClarice explică (pentru ancaval):

Știi, cu doi,, i". Întrebarea e destul de clară, poate nu ai înțeles-o, de aceea mi-ai răspuns în acel mod.
Te înțeleg, nu toți de aici aveți suficientă materie cenușie încât să înțelegeți o întrebare simplă.

| LaraClarice explică (pentru sierra1):

Cred că e atât de frustrat de insuccesul lui, încât și-a făcut cont pe TPU să își poată descarcă starea de incompetență.

| sierra1 a răspuns (pentru ancaval):

"Vezi că trăim vremurile în care răspunzi pentru ce faci/spui." - uuuu, dă-ne in judecată geniule, vai scuze, iar te-am jignit!

" ancaval : Măcar ști ce înseamnă "incult"" -