| Ukka96 a întrebat:

Buna:* As vrea sa ma fac in viitor medic dentist pentru ca am auzit ca se castiga bine, dar nu m-am decis inca. Nu stiu ce sa fac:am auzit ca bacul este greu, iar profesorii d la facultate sunt foarte exigenti. Ce ma sfatuiti?

Răspuns Câştigător
| Dyutzza a răspuns:

Trebuie sa lupti pentru ceea ce-ti doresti, daca ti-ai propus sa devii medic stomatolog inseamna ca ai un motiv in plus pentru a te motiva sa inveti si sa iei bacul. Nu conteaza cat de exigenti sunt profesorii ci cat de mult inveti si intelegi. Dar nu uita in orice meserie pe care ti-o vei alege trebuie sa depui multa munca si suflet pentru ca modul cum iti vei desfasura meseria iti poate aduce mai multi bani sau mai putini bani. Succes.

5 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Iar tu vrei sa iti curga niste multi bani fara sa inveti, fara sa misti un deget pentru ei. In cazul asta, singura solutie este sa iesi pe centura si sa agati un cocalar cu bani. O sa te tina vreun an-doi, pana gaseste alta, la fel de "proaspata" si proasta.

| the1answer a răspuns:

Dentistii nu castiga la fel de bine pe cum par. Iti recomand o facultate super : Facultatea de Geografia Turismului.

| Cristina_4016 a răspuns:

Examenul de bacalaureat este greu? Inseamna ca n-ai prea fost la scoala, daca spui asta, si in legatura cu facultatea, toti profesorii de la facultate sunt exigenti pentru ca daca ai ajuns la facultate, inseamna ca ai promovat examenul de bacalaureat iar daca l-ai promovat trebuie sa fi inteligent sau destept. Daca nu esti destul de convinsa ca vrei sa urmezi facultatea de stomatologie, inseamna ca nu-ti doresti asa mult sa fii stomatolog. Good luck.

| nicolae64 a răspuns: