| ingerashulll a întrebat:

Care credeti ca sunt cele mai interesante profesii, intrebate si cat de cat platite?

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pentru unii interesant inseamna ceva, pentru altii altceva.

mie mi ar fi placut sa fiu jurnalist, mai ales pe ceva sport / auto sa calatoresc, dar na nu am avut vocatie pentru asa ceva

| OnuOnulică a răspuns:

Câteva care se caută şi sunt şi bine plătite: Inginer Software, Economist, Analist de sisteme informatice, Asistent juridic, Statistician, Asistent stomatologic.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna
profesiile care se cauta atat in Romania, cat si in strainatate, sunt : Medic, farmacist, asistent medical/farmacist, inginer ect...
O zi buna.

| Scarabeul a răspuns:

Meseriile care nu necesita facultate doar un curs de formare profesionala si salariul mare sunt urm
-bucatar▶bucatar chef
-sofer de tir
Intr-adevar sunt solicitante atat fizic cat si pshici dar merita.De la cunoscute stiu:bucatar pe vas de croaziera castiga lunar 3.500 dolari. tine cont bucatar, nu bucatar chef.
si ca sofer de tir iei intre 450-650 euro depinde de tonaj ce cari combustibil sau eu stiu ce.la 100km iti da 3-7euro ceva de genu, nu stiu exact nu am vb cu pers respectiva in detaliat ca nu prea ma inteintereseaza.Dar na altii cu facultate prea putini lucreaza din ceea ce au studiat in faculta si aia chiar castiga 20mil max.Ca asa sunt salariile din Romania.
De ex profesorul meu de mate din liceul meu la inxeput cand era junior ii dadea 800lei, si dupa 30 de ani adixa acum abia I-a dat cei 2. 000lei.
Politist la fel
a da si lautarii castiga f bine.
Marian Mexicanu acordeonist de la 4-5 ani si sta in vila de 300. 000e

| Taracan a răspuns:

Daca iti plac calculatoarele poti sa intri la Universitate la Tehnologii Informationale si Calculatoare, cu o licenta in domeniu si cunostinte pe masura in Bucuresti gasesti job cu un salariu in jur la 1000 Euro.

Întrebări similare