| OnUrBjD a întrebat:



Momentan sunt student in strainatate si doream cu mare drag sa pun pauza studiilor de aici si sa ma intorc in tara.
Primul gand pe care il am in momentul de fata este sa ma inscriu la Academia Fortelor Terestre "Nicolae Balcescu" din Sibiu odata cu ajungerea mea in Romania. Ma pasioneaza de mult o cariera militara si iubesc efortul fizic,dar clar acolo este vorba si de mai mult de atat cu siguranta. As fi dorit sa fac studii militare aici in strainatate dar nu am avut dreptul la asa ceva din cauza cetateniei. Am fost obligat sa aleg alte domenii si am ales o cariera in Traducere si Interpretare unde momentan studiez in anul doi. Acum insa ca-mi doresc,pot si intr-un fel sau altul sunt obligat de a ma intoarce in tara doresc sa incerc macar sa intru la o academie militara, ceea ce mereu mi-am dorit. Stiu ca este o mare prostie si nebunie sa lasi studiile cand trebuie sa treci in al treilea si ultimul an de facultate, asa ca nu doresc critici in privinta asta. Aceste studii le pot relua si peste ani de zile, asa ca nu consider ca am pierdut ani in vant, chiar din contra, imi plac limbiile straine si ma inteleg bine cu ele dar tinand cont ca doresc sa vin in Romania si sa raman la Sibiu, cea mai buna solutie vad sa fie cariera militara. Nu stiu care dintre limbile straine sau viata militara ma pasioneaza mai mult, dar odata cu ajunsul in Sibiu fie ca aleg o cariera legata de Militie fie ca este una de limbiile straine, va trebui sa o iau de la inceput din pricina faptului ca limbiile straine studiate peste hotare nu se studiaza si la Sibiu din pacate.

Pentru ca dorinta mea este sa intru la aceasta Acadamie si nu am cunostinte in acest domeniu si pentru ca este prima oara cand ma intreb anumite lucruri, am o groaza de intrebari si dubii insa nu stiu cate lume m-ar putea lamuri cu adevarat din experiente proprii. Am cautat pe internet forumuri, informatii si lume care sa ma poata ajuta insa nu este usor de gasit.