| DeeDee_4511 a întrebat:

Sunt clasa a8a si as vrea sa ma axez inca de acum pe ce profil as vrea la liceu. dar sunt indecisa: filologie sau mate`info. Vreau sa ma duc la un liceu unde "chiar se face carte". Imi place matematica, dar nu sunt facuta pentru ea, adica fac fata daca muncesc.Mai multe premii am luat la romana.Ma gandeam sa dau pe mate`info pentru ca ai mai multe "portite" pentru facultate, in viitor.si totusi nu as vrea sa`mi fie greu 4 ani la liceu.Astept parerile voastre. cei care sunteti la mate`info si filo.multumesc anticipat. Dau fundita.happy!

Răspuns Câştigător
| inginer a răspuns:

Si eu eram ca tine. Imi palcea filologia dar am dat la mate-info. S-a facut destula romana si engleza si franceza. Am mers in contunuare la olimpiade si alte concursuri. Iar cu matematica a fost ok, nu mi s-a parut niciodata prea grea. Apoi a inceput sa imi placa fizica. Acum sunt inginer constructor si imi place foarte mult ce fac.

9 răspunsuri:
| Eeeeeeeeeeee a răspuns:

Te-as sfatui sa te duci la stiinte sociale intr-un liceu bun.eu asa m-am dus si e superlove struck Nu e nici chiar profil de uman, nici de real. E socio-uman. O sa te axezi pe limbi straine, istorie, romana, si in fiecare an de liceu o stiinta socio-umana (logica, psihologie, economie si filosofie)
Dar daca chiar vrei sa alegi dintre filologie si mate-info thinking alege ce simti tu si gandeste-te si la facultatea pe care vrei sa o urmezi pentru ca are legatura. Spre exemplu daca vrei sa te faci inginer, arhitect, informatician sau chestii de genu mergi la mate-info.
Daca vrei sa devii profesor, traducator, poet, avocat etc, alege filologia.
Si daca te intereseaza medicina mergi la Stiintele naturii.

pupici:*

| Alex20_8915 a răspuns:

La mate info trebuie sa ai decat un aspect in privinta. Dai la bac matematica m1 care e mai grea. Dar daca zici ca te descurci la mate, chiar e frumos la mate info. Iti zic din proprie experienta...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: