| Dianaaa567 a întrebat:

Buna! Sunt in clasa a 11 a (pe științe sociale ) și de mică m-am gândit mereu ca vreau să devin medic stomatolog. Chiar m-aș vedea să repar dinții și să-i ajut pe oameni, îmi place domeniul ăsta și nu m-aș vedea în alta în parte. Dar în ultimele săptămâni mi-am cam schimbat ideea ..nu știu dacă să mai dau admitere la facultate de medicină dentară.mi-e teamă să nu fac față + mulți mi-au spus ca se găsește greu de muncă ca medic stomatolog dacă nu ai un cabinet (și realistic vorbind eu nu o să am cabinetul meu din mai multe motive), ai mei la fel îmi zic ca nu merită să mă duc la facultatea de medicină dentara. În ultimul timp mă gândesc să dau admitere la facultate de asistență medicală și după terminarea facultății să lucrez ca asistentă dentară. Știu foarte bine ca nu se compară cu facultatea de medicină dentară. însă meseria de asistentă dentară mi se pare una foarte frumoasă (chiar dacă salariul unei asistente dentare este mult mai mic, ceea ce este normal ).Eu aș intra la facultate de asistentă medicală pentru a deveni asistentă dentara și nu altceva ..cum am zis îmi place domeniul ăsta al stomatologiei și indiferent de orice nu aș vrea să renunț.și cum am zis nu m-aș vedea să fac altceva (de ex asistenta medicală într-un spital, farmacie etc). Întrebarea mea este; chiar merită să fac facultatea de asistență medicală care durează 4 ani ca să devin asistent dentar in loc de facultatea de medicină dentară care durează 6 ani (și un rezidențiat)? Sincer m-aș vedea mai mult ca asistentă dentară.dar totuși vreau să încerc să dau admitere și la medicină dentară. Sunt două meserii diferite, salariul e diferit și riscurile sunt mult mai mari ca medic stomatolog, dar totuși de ce nu?
Timpul trece repede, suntem deja în Ianuare și eu încă nu m-am apucat să fac pregătire la biologie și chimie (cum am zis sunt pe științe sociale și în clasa a 11 și a 12 a nu se mai face bio, chimie și fizică deci trebuie să mă apuc din timp de pregătire.