| Monyyyyy a întrebat:

Buna TPU eu tocmai am dat ECDL si l-am promovat acum mama mea imi spune sa dau si Cambridge(din banii mei bineinteles)doar ca as vrea nivelul CAE care e avansat si nu sunt pregatita avand un vedere ca e in Mai examenul si la anul am bacaloreatul.As putea da la orice varsta ma gandeam sa il dau in facultate, dar nu stiu de voi avea timp si acolo. Unde ar fi centre de examen in Cluj? Si as avea neaparat nevoie de el daca as dori sa lucrez ca inginer poate la birou nu stiu sau in strainatate? Si daca nu as lua CAE imi da o alta diploma cu examen mai scazut ca nivel? Dau funda cine raspunde la tot

Răspuns Câştigător
| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns:

Eu am dat CAE anul trecut, la Bucuresti. Centre de pregatire si examen sunt in Bucuresti, Cluj, Iasi, Oradea, deci ai si la tine in oras.
In primul rand, daca te vezi ramanand in tara, nu este neaparat sa il ai. El este indispensabil daca vrei sa aplici la o facultate in strainatate, in schimb. Daca vrei sa te angajezi ca inginer in afara, va fi o dovada foarte buna ca esti familiarizata cu engleza.
In al doilea rand, examenele sunt si vara, dar si iarna. Poti da si in iarna, cand inca nu ai fi atat de ocupata cu bacalaureatul.
Examenul Cambridge consta in urmatoarele probe : Grammar + Reading, Listening, Speaking, Writing. Punctajul la fiecare din aceste probe este de 210. Nota finala va reiesi din media acestora. Daca media este de peste 200 de puncte, vei obtine o diploma cu un calificativ chiar mai mare decat cel pentru care ai optat, adica C2. Intre 180-200, obtii C1, iar intre 160-180 obtii B2.
DAR, daca optezi sa dai FCE (care este ceva mai simplu) si iei intre 200-210 puncte, obtii diploma de C1.

| Monyyyyy explică (pentru NietzscheFrumosSiDesteptSunt):

Si FCE este greu? Ce fel de intrebari ai la proba orală?

| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns (pentru Monyyyyy):