| Freky229 a întrebat:

Sunt foarte trista, am nevoie de ajutorul vostru.
Acum 2 saptamani, am vorbit neintrebat si am mancat pufuleti iar profa de religie mi-a pus -1 la purtare cu pixul, in aceeasi ora, o colega a ras tare in clasa a pus-o absenta si a zis ca ii face referat la director, dar nu cred ca i-a facut, iar acum un an doi colegi si-au dat palme si s-au scuipat in ora de educatie fizica, au mers la directiune, le-au scazut-o la 8, dar tot cu 10 i s-au incheiat. Eu sunt pe clasa a 7-a, anul trecut am avut media 9.23, pot zice ca invat bine. Iar azi, diriginta a zis cei 9 elevi care au puncte la purtare ( au si cu creionul ) iar eu si colega mea ( care avem cu pixul sad ), ca o sa ni se scada nota la purtare, dar eu o stiu pe diriginta tot asa mai zicea ea, dintre astia 9 sunt vreo 5 elevi buni ( printre care si eu ), am opt, noua si zece la materia dirigintei (Engleza), nu stiu ce sa fac, maine ma duc la sala profesorala si ii spun sa mi-l stearga cumva, cu corectorul. Dintr-o prostie mi-am stricat toata viata, ajutati-ma ce sa fac! Sper ca ati citit tot.

28 răspunsuri:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Diriginta va decide la finalul semestrului, media la purtare.
Cel mult, o poți ruga pe profesoara de religie, să te ierte. Împacă-te cu ea! ))
Diriginta ta nu îți va șterge media cu 'corectorul' fiindcă va intra în conflict cu colega ei.
Totuși, nu cred că îți va scădea nota la purtare pentru o greșeală minoră. Dar nu trebuie să continui cu alte greșeli...

| anonimg a răspuns:

Daca nici profesorii de religie nu sunt mai ingaduitori...
Mergi si fa cum ai spus: vorbeste cu diringinta. Si fi pregatita si pentru un raspuns negativ. Pana la urma este si vina ta. Dar oricum ar fi, mergi!

| Holiday a răspuns:

Nimeni niciodata nu te va intreba ce nota ai avut la purtare in clasa a 7-a. Dar absolut nimeni. Scazutul asta, mai ales pentru motive stupide e doar asa ca sa fie, nu are absolut nici o repercursiune pentru viitorul tau.
Asa ca nu te mai agita degeaba, nu e nici o tragedie.
In alta ordine de idei, ca sa eviti sa mai ai necazuri cu profa de religie, de la anul te poti retrage de la orele de religie. Sunt optionale, nu te obliga nimeni sa mergi.

| ALGator a răspuns (pentru Holiday):

Veeery God Point indeed! Cred ca vei trai mai usor fara aceste ore de "religie", de fapt de catehizare (indoctrinare in religie). In felul acesta impusti doi iepuri buni dintr-un foc.
Succes si Doamne ajuta!

| Freky229 explică (pentru ALGator):

Da, dar -1 il va sterge?

| ALGator a răspuns (pentru Freky229):

Se face de ris cu -1. Nu am chef sa caut acum dar ca profesor (sau "profesor" - nu stiu daca cei de religie sunt asa ceva) sa dai nota -1 e neprofesional si impotriva regulamentelor. Mai denota si lipsa de discernamint.

| floresdemayo a răspuns (pentru ALGator):

Ne e vorba de media "-1" la purtare. I se va scădea un punct la purtare. Nu va mai avea 10, va avea doar 9.
Note sub 1, vezi numai la... Iulia Albu. ))

| Drimmero a răspuns (pentru floresdemayo):

Hmm,, am observat ca ti-ai dorit sa fii profesoara, sunt interesat de materia pe care doreai s-o predai sau s-o pregatesti intens, imi puteti raspunde la intrebare, draga profesoara?

| floresdemayo a răspuns (pentru Drimmero):

... limba și literatura română.

| Drimmero a răspuns (pentru floresdemayo):

Ce onoare pe mine sa vorbesc cu o profesoara a materiei mele preferate din timpul liceului, succes la carma catedrei!

| CuriousStuff a răspuns (pentru floresdemayo):

Am cautat putin sa vad daca chiar trebuia virgula acolo si mi-am dat seama ca...



Intr-adevar esti profesoara de romana. laughing
Multa bafta la luminat si enervat minti tinere. happy

| floresdemayo a răspuns (pentru CuriousStuff):

Dacă eram pf de religie, mă puneai să zic "Tatăl nostru"? happy

| CuriousStuff a răspuns (pentru floresdemayo):

Nu, te puneam sa zici ceva mai complicat de atat. happy

| untu a răspuns:

Trebuie sa duci un buchet cu flori dirigintei sau profesoarei de religie si sa ceri scuze cu politete si sa recunosti greseala si sa nu se mai repete alta data!

| Nilsson a răspuns:

Te consumi prea mult din nimic toata. Peste 10 ani o sa zambesti cand o sa iti aduci aminte ce motive de stres aveai la scoala.
Daca ii explici situatia dirigintei si iti ceri scuze, sunt convins ca o sa inteleaga, in final ea are ultimul cuvant de spus.
Iar nedreptate o sa vezi la tot pasul, face parte din viata, trebuie sa inveti sa treci pe cat posibil peste astfel de lucruri

| Freky229 explică (pentru Nilsson):

Ai dreptate, ma stresez ca e cu pixul si nu vreau 9 la purtare.

| ALGator a răspuns:

Stai linistita ca nu iti strici tu viata asa usor. Cine v-o fi invatat ca viata unui om consta din note de scoala...
Din pacate esti destul de incoerenta cand scrii aici. Nu pui si tu punct, adica sa faci fraze mai scurte. Daca nu stii sa descrii ce ti se intampla atunci chiar poti avea de pierdut. Sa nu crezi ca lumea la care te plingi ghiceste.
Daca inteleg bine, ai primit nota -1 (care e o fantezie, nu are cum fi legala) pentru ca ai vorbit neintrebata si ai mincat pufuleti.
Profesoara probabil ca a vrut sa faca o marcare ca nu-i convine ce ai facut. Si din lipsa de imaginatie trage cu tunul dupa muste. Ar fi ajuns o observatie. Oricum, evita mincatul, uitatul pe telefon si alte lucruri din astea care sar in ochi, in timpul orelor.
Vorbeste cu diriginta. Roag-o sa te ajute pentru ca te gindesti serios la viitorul tau (in privinta notelor) si ca nu vrei sa faci greseli de comportament. Apoi poti sa strecori ca dupa parerea ta ai avut o abatere minora (vorbitul) care pe scala abaterilor nu se poate situa la minus 11 puncte. Ar insemna ca alte abateri mai grave nu ar avea cum sa fie notate.
Roag-o sa te sfatuiasca ea cum sa procedezi. Adultilor le place tare mult sa te tirasti in fata lor. Si nu mai pomeni de acei colegi ce note au daca nu esti in stare sa explici legatura cu problema ta.
Succes!

| Pool77 a răspuns:

Cel mai bine e sa-i dai in pla de jeguri.
Ca toti asa sunt, iti dau note pe moacla iti scad purtarea pe moacla si tot asa.
Am avut colega cu peste 300 de absente si nu i-a facut nimeni nimic, mie la 10 absente mi s-a dat -2 la purtare.
Jur ca ma enerveaza cand se intampla chestii de astea, daca esti corect cu cineva asa sa fii pana la sfarsit.
Nu ai ce face, spune-le parintilor ce s-a intamplat si gata, oricum purtarea nu te ajuta de loc. Absolut de loc, atata tot ca daca vrei sa dai la Academia de Politie iti trebuie medie de 8 la purtare, in rest nu-i pasa nimanui de purtarea ta.

| DaniTDCI a răspuns:

Eu am avut 6 puncte la purtare, acum am 3, incet cu incet, pana la sfarsit de semestru, le rezolv laughing))

| Deliiiia a răspuns:

Daca ai spus ca media celor 2 a fost scazuta la 8 si tot cu 10 li s-a incheiat inseamna ca nu a fost trecuta in catalog 8. Eu cred ca mai mult te-au speriat, media la purtare mai ales in generala nu se scade asa usor. Spune-le parintilor ce s-a intamplat sa mearga sa vorbeasca ei cu diriginta, ca altfel va discuta cu ei. Cu copilul isi permit, dar cu parintele nu.

| Freky229 explică (pentru Deliiiia):

Deci pentru atat sa o am scazuta?

| Deliiiia a răspuns (pentru Freky229):

Nu cred ca ti-o scade, ti-am spus. Zi-le la parinti ca nu o sa admite asa ceva si o sa faca scandal daca trebuie.

| GeorgeBerbec a răspuns:

NU ai stricat toata viata. NOi nuprea avem cu ce sa te ajutam. Conteaza doar la ce liceu dai si facultate si sa intrii. Ai dezavantaje ca nu mai iei bursa si atat. Ai media foarte buna. O intrebare din curiozitate - care a fost in clasa 6 cea mai mare medie din clasa? La min 9 in cap in clasa.

| Tabia a răspuns:

Nu te alarma. Propune-i sa-i raspunzi sau sa pregatesti ceva pentru ati corecta nota negativa. Spune-i ca-ti pare rau pentru ceea ce ti s-a intamplat si in recompensa te vei purta frumos, nu vei vorbi neintrabat si vei fi activ. Eplica-i calm ca a fost o greseala pentru care regreti si mai mult nu sa va repeta. Nu fa comparatii cu alti colegi, ca se poarta mai urat, iar tu pierzi mai mult. Asta din contra iti va face mai multe pierderi, si te va lua la ochi. Pregateste-te mereu pentru ore si se va gandi sa-ti corecteze nota. BAfta.

| Freky229 explică (pentru Tabia):

O sa si invat lectia la religie, o sa fiu cuminte, maine ma duc la ea.

| Freky229 explică:

Am asteptat-o pe hol, a zis sa mi-l stearga si a zis daca-s cuminte, cand m-a ascultat a zis sa fii mai cuminte semestrul urmator, dar n-am vazut ca l-a sters. Si pe ascultat mi-a dat 10

| Grigoras_Bianca_1998 a răspuns:

Ai putea sa mai vorbesti cu diriginta sau cu directorul scolii sau daca nu, faci reclamatie!