| Freky229 a întrebat:

Sunt foarte trista, am nevoie de ajutorul vostru.
Acum 2 saptamani, am vorbit neintrebat si am mancat pufuleti iar profa de religie mi-a pus -1 la purtare cu pixul, in aceeasi ora, o colega a ras tare in clasa a pus-o absenta si a zis ca ii face referat la director, dar nu cred ca i-a facut, iar acum un an doi colegi si-au dat palme si s-au scuipat in ora de educatie fizica, au mers la directiune, le-au scazut-o la 8, dar tot cu 10 i s-au incheiat. Eu sunt pe clasa a 7-a, anul trecut am avut media 9.23, pot zice ca invat bine. Iar azi, diriginta a zis cei 9 elevi care au puncte la purtare ( au si cu creionul ) iar eu si colega mea ( care avem cu pixul sad ), ca o sa ni se scada nota la purtare, dar eu o stiu pe diriginta tot asa mai zicea ea, dintre astia 9 sunt vreo 5 elevi buni ( printre care si eu ), am opt, noua si zece la materia dirigintei (Engleza), nu stiu ce sa fac, maine ma duc la sala profesorala si ii spun sa mi-l stearga cumva, cu corectorul. Dintr-o prostie mi-am stricat toata viata, ajutati-ma ce sa fac! Sper ca ati citit tot.

28 răspunsuri:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Diriginta va decide la finalul semestrului, media la purtare.
Cel mult, o poți ruga pe profesoara de religie, să te ierte. Împacă-te cu ea! ))
Diriginta ta nu îți va șterge media cu 'corectorul' fiindcă va intra în conflict cu colega ei.
Totuși, nu cred că îți va scădea nota la purtare pentru o greșeală minoră. Dar nu trebuie să continui cu alte greșeli...

| anonimg a răspuns:

Daca nici profesorii de religie nu sunt mai ingaduitori...
Mergi si fa cum ai spus: vorbeste cu diringinta. Si fi pregatita si pentru un raspuns negativ. Pana la urma este si vina ta. Dar oricum ar fi, mergi!

| Holiday a răspuns:

Nimeni niciodata nu te va intreba ce nota ai avut la purtare in clasa a 7-a. Dar absolut nimeni. Scazutul asta, mai ales pentru motive stupide e doar asa ca sa fie, nu are absolut nici o repercursiune pentru viitorul tau.