| anna01 a întrebat:

Sunt studenta si am o mare incertitudine:imi doresc sa muncesc, dar nimeni nu am angajeaza.Caut de mult timp un job.Sunt dezamagita de mine si am impresia ca sunt inutila.Inca ceva ma roade, nu stiu ce cariera vreau sa urmez, desi pana a varsta asta ar fi trebuit sa sa-mi fac un plan. Pur si simplu nu ma regasesc in nimic si nu am nicio tinta in mod special crezand ca la fata locului imi voi stabili un tel.

Răspuns Câştigător
| anad a răspuns:

Este foarte greu sa iti gasesti acum (e criza si e si iarna, sezon mort)ceva de lucru.Nu esti numai tu in aceasta situatie. Sunt aproape toti tinerii si grav e ca multi au terminat studii de specialitate si nu gasesc.In ceea ce priveste nehotararea ta legata de alegerea carierei este cauzata tot de problema crizei pe piata fortei de munca.Nu ai nici un exemplu pozitiv (tanar absolvent care are un job acceptabil) si nu ai deci repere dupa ce sa te orientezi.Nu dispera totusi ca pana la urma tot iti vei alege ceva care sa iti placa! Daca te pregatesti serios in profesia pe care ai ales-o sigur te vei realiza. Sper ca se va rezolva si cu locurile de munca.

10 răspunsuri:
| Bacemi a răspuns:

Si eu simt la fel. Am un job part time dar as mai vrea unul si nu pot gasi nimic. Tinerii nu sunt deloc incurajati. Multi ar vrea sa munceasca dar sunt luati in ras.

| cretzufinish a răspuns:

Oferta locurilor de munca e nula in momentul de fata, iar nesiguranta locului de munca e vie in fiecare din noi. Asta e Romania. Asteptam zile mai bune, poate spre sfrasitul anului. Cat despre cariera orienteaza-te catre ce-ti place.

| undercovergirl a răspuns:

Fiecare dintre noi s-a intalnit cu asa ceva de-a lungul vietii, dar nu trebuie sa disperi. Si eu sunt la inceput de cariera si nici mie nu mi-a fost usor. Dar daca esti increzatoare in fortele proprii, poti face cam orice. De multe ori experienta care ni se cere ori de cate ori mergem la un interviu ne dezamageste dar nu trebuie sa se intample asa.