anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor. Mi-am facut acum cont, intr-unul din multele mele momente dificile. Vreau sa formulez cat mai scurt, desi nu mi-ar ajunge nici 2 pagini sa scriu ceea ce ma apasa pe suflet.
In primul rand, mentionez ca am 19 ani si sunt studenta in primul an la Litere(locuiesc deci in alt oras acum, departe de familie). Partea proasta este ca nici macar acum nu reusesc sa ma inteleg cu parintii mei. De cand ma stiu am fost tinuta "in lanturi", e drept, cand eram mai mica aveam voie sa stau in fata blocului sa ma joc clasicul "elastic" cu fetitele. De pe la 14-15 ani au inceput sa ma inchida in casa. Credeti-ma, eu ii inteleg perfect, intotdeauna ma pun in situatia lor, si stiu ce inseamna sa iti faci griji pentru copilul tau. Eu imi fac griji si pentru verisoara mea, care e cu un an mai mica, si ii mai dau un telefon cand e plecata cu colegii ei de clasa la o petrecere, etc. Pe langa faptul ca am fost tinuta in casa, nu aveam voie mai mult de 2 ore afara, indiferent cu cine eram(ei imi cunosteau prietenii, putinii oricum) Acum nu mai am prieteni! Din cauza lor, si da, dau vina pe ei, sunt o persoana nesigura pe mine, emotiva, extreeem de emotiva, slaba, tacuta si retrasa. Am probleme grave de comunicare, deoarece in familie eu am fost mereu cea care a trebuit sa taca; nu aveam voie sa imi exprim parerea si niciodata nu aveam voie sa fac ceva de una singura. Ma consider de multe ori incapabila sa fac ceva, ma desconsider, etc. Am o sora mai mare, si ea a patit la fel; la 19 ani, cand a terminat liceul, s-a casatorit. Acum regreta enorm, dar ne-a zis in fata(in special parintilor mei) ca ea s-a maritat din cauza lor, pentru ca nu mai suporta controlul si tortura la care era supusa. Bine, a fost o mare prostie ce a facut, dar nu mai e nimic de facut. Eu niciodata nu m-am gandit sa fac asa ceva, mereu mi-am dorit sa urmez o facultate si e bine ca am si reusit. Am vorbit cu multe fete si baieti, dar si cu persoane mai in varsta... toti