| RazboiniCool123 a întrebat:

Ce părere aveți despre bărbații care sunt asistenti medicali?

Răspuns Câştigător
| Anonimul151 a răspuns:

Eu nu am nici o parere. E un lucru foarte bun. Exista si femei si barbati care sunt asistenti medicali si asta e un lucru foarte bun. Mai exista multe locuri de munca, unde oamenii zic ca locul "X" de munca sa zicem e doar pentru femei. Dar lucra si barbati. Sunt multe locuri de munca de genu..etc.

15 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Jesus ce intrebari de rahat

| Catrice a răspuns:

Mișto.
Mai ales aia de au și ceva mușchihee hee

| gabicoo a răspuns:

Dacă nu poartă fustă sau rochie totul e OK!

| CodrutElian1990 a răspuns:

Am fost la fizioterapie, unde mi s-a facut si masaj. Odata era femeie, a doua oara barbat. Mi-a placut mai profesionist barbatul si in pus ca aveam despre ce discuta cat imi facea masaj.laughing

| Aasdfghj a răspuns:

Buna! Este fix acelasi lucru cu o femeie asistenta. Nu vad ceva deosibit la acest lucru. E ceva altfel sau ce?

| wildthing a răspuns:

Eu cred ca e misto, sa fii barbat intre multe femei. Cred ca ai parte de o multime de pasarici!winking

| Eireann a răspuns:

Am lucrat cu barbati asistenti si sunt ok.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Parerea mea e ca ei sunt barbati si sunt asistenti medicali.
Nu am ce parere sa am happy
Persoanele care asociaza job-urile cu genurile si cu stereotipurile sunt inapoiate rau.
happy

Am cunoscut un asistent pe care il respect foarte mult. Altauri de o femeie asistentă, au luptat pentru drepturile asistentilor in spitale.

| 1234568807 a răspuns:

Dar tu ce parere ai despre femeile care lucreaza pe tir?

| Apokales a răspuns (pentru 1234568807):

Nu sustin economia. Nu investesc in prostituate, nu consuma alcool. Cu ele s-ar duce dracu' economia asta laughing.

| 1234568807 a răspuns (pentru Apokales):

Legat de prostituate, trebuie sa fii ultimu om sa apelezi la ele, eu sincer nu a-si f##e o c###a nici macar gratis, dar sa o mai si platesc laughing)