| LiLu a întrebat:

Ce profesie aveti, sau cei care inca invatati, ce profesie doriti sa aveti in viitor?

22 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Sunt medic anatomopatolog.

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

S3by, medicul anatomopatolog se uita la microscop la biopsii si alte fragmente de tesut uman (de exemplu la un apendice daca te operezi de apendicita) si stabileste ce leziuni are organul respectiv. In plus, mai face si autopsii.

| cretzufinish a răspuns:

Sunt profesor necalificat si asitent laborator la un liceu cu profil industrial, mai sunt reprezentant produse cosmetice (Avon, Oriflame si Infinity) si agent contracte RCS-RDS Galati. Pe viitor mi-as dori sa raman profesoara dar cu acte in regula, adica sa-mi termin studiile, sa-mi dau disertatia si doctoratul.

| DerHimmelSollWarten a răspuns:

Mda...Am un carnat mare de tot de scris aici.Am inceput la 16 ani sa lucrez, ajutor in bucatarie. Voiam independenta financiara.Eram la liceu, la "Stiinte Sociale". La 18 ani am "devenit" oaspatar.La 19 barman.In acelasi timp am facut si Facultatea de Psihologie.In 2008 am lucrat consultant de vanzari la Diverta iar de un an lucrez la o casa de pariuri in Germania.La anul voi fi tot aici ca mai am un pic de contracthappy.

| Ionutzsa a răspuns:

Inca sunt eleva happy
vreau sa devin jurnalist sau avocat smug inca nu m-am decisbatting eyelashes mai am 2 ani pana la faculta tongue

| andalu a răspuns:

Software developer

| nutzu' a răspuns:

Miliardar... e ok?

| MoNsTeR a răspuns:

Sunt abia 8-a dar as vrea sa ma fac politistbig grin.
P. S:stie cineva mai exact cu ce se ocupa medicul anatomopatolog ca si brigaela.nas vrea sa ma fac doctor dar sincer n-am mai auzitbig grin?

| MoNsTeR a răspuns:

Aha...mrs Brigaela pentru lamurire(chiar eram curiosbig grin). maryus37: tare glumalaughingwinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Li-lu-la-le-li.eu-s otelar.si-mi place. da tu? ce meserie ai? esti meseriasa?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: