| LiLu a întrebat:

Ce profesie aveti sau ce profesie doriti sa aveti in viitor?

17 răspunsuri:
cami
| cami a răspuns:

Eu vreau sa ajunga actrita...sa fiu celebra.
Chiar am facut un curs specializat pentru asa ceva, iar la sfarsitul acestuia am fost notati de insasi Stela Popescu...eu am luat 9.50 [ am facut un mini-clip, am luat si o diploma]. a fost chiar super frumos happy

Janina
| Janina a răspuns:

Ziarista- asta sunt acum

mlm
| mlm a răspuns:

Am doua profesor de biologie si manager, acum lucrez ca manager.

| TipulVerde a răspuns:

Eu vreau sa fiu Dumnezeu. Imi place sa am putere infinita. De multe ori visez ca sunt God, dar in visele mele e mai nasol ca trebuie sa astept sa mi se incarce puterile si nu pot sa le folosesc de multe ori, asa ca tot timpul ma plictisesc asteptand... ori asta ori dictator...

| dyanna a răspuns:

Imi doresc enorm sa ajung medic stomatolog. e visul meu. si sunt sigura ca o sa devina realitate.
ador cabinetul ala de stomatologie, ador tot ce inseamna instrumentele alea cu care dai oamenilor increderea in sine printr-un zambet perfect.
primul lucru pe care il observ la o persoana este dantura.
(si ador caninii ascutiti- mi se par fooarte sexybatting eyelashes )
pe langa stomatologie, imi doresc sa ajung fotograf profesionist - ador sa fac poze...

| MADALINAAAA a răspuns:

Sunt eleva si visul meu de cand eram mica este sa fiu manechin si sa calatoresc in toate marile orase ale lumii.

| Cryss a răspuns:

Eu inca nu stiu...nu ma pot hotari happy ...ma gandesc la arhitecta sau ziarista. tongue.

Răspuns utilizator avertizat
| fryekid a răspuns:

Eu vreau sa fur toata viata. Sa vedem ce iasa happy

| fryekid a răspuns:

Eu vreau sa fur toata viata. Sa vedem ce iasa happy

| MeMyselfAndMeAgain a răspuns: