| MeMe123 a întrebat:

Pentru a avea un job la Directia Sanitar Veteinara trebuie sa fac facultatea de medicina veterinara sau exista si alta optiune? Multumesc. Vreau raspuns concret nu la misto.

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

Depinde de specializarea pe care o presupune jobul respectiv--- nu poti ocupa un post de contabil daca esti medic veterinar!
Este adevarat ca majoritatea celor angajati la DSV sunt de profesie medici veterinari dar asta nu inseamna ca un post de chimist intr-unul din laboratoarele DSV-ului nu poate fi ocupat de catre un chimist care are doctoratul in chimie ---- sau, alt exemplu, post in laboratorul de microbiologie ocupat de un biolog cu master sau doctorat in microbiologie.



| MeMe123 explică (pentru alessia5158):

Eu am terminat un liceu cu profil "tehnician veterinar" ni prima faza am vrut sa fac facultatea de medicina veterinara pentru medicina nu pentru DSV, dar acum ma intereseaza mai mult DSV-ul, deci tot medicina vetrinara trebuie sa fac. huh, multumesc Alessia :*

| alessia5158 a răspuns (pentru MeMe123):

DSV-ul e cu "cantec"! --- ca de alfel la orice alta institutie la care statul este "patron".

3 răspunsuri:
| Minnie_Kitty_1999 a răspuns:

Nu nu exista alta varianta...stiu sigur pentru ca parintii mei au urmat aceasta facultate si acum lucreaza la DSV