| Olteanu_Andrei_1995 a întrebat:

Salut, Pentru facultate as dori sa aleg ramura de Marketing sau Management deoarece asta mi-ar placea sa fac, ideea este ca am auzit ca nu prea exista posturi. As dori sa stiu cam ce posturi poti sa ocupi dupa ce termini aceasta facultate si cam cat de greu se ocupa?, Sau, daca sunt studenti pe aici de la aceasta facultate?

Răspuns Câştigător
| ElenaSA a răspuns:

Am gasit ceva interesant pentru tinebig grinaca vrei sa ai un loc de munca dupa ce termini facultatea, incearca sa te orientezi spre una din urmatoarele optiuni:

Facultatea de informatica. In IT sunt aproximativ 1400 de locuri de munca vacante. Pe deasupra, un job in IT este foarte bine platit iar domeniul este unul de viitor.
Facultatea de constructii. Desi domeniul a cazut destul de mult in ultima perioada, ofertele de munca pentru tinerii profesionisti din constructii sunt in numar relativ mare. Din pacate, salariile pentru inceput sunt relativ micute.
Facultatile de automatica. Impreuna cu facultatea de constructii si cea de telecomunicatii insumeaza aproximativ 1200 locuri de munca. Ingineria a fost, este si va fi baza unei societati moderne si va oferi intotdeauna locuri de munca celor care o abordeaza.
Finante banci. In perioada de criza, bancile functioneaza foarte bine. In acest domeniu se gasesc 1000 de posturi vacante pentru tinerii absolventi.
Marketing si comunicare. Orice firma are nevoie de vanzari, motiv pentru care joburile vacante in acest domeniu sunt in numar de 930.
Medicina, Farmacie. Un alt domeniu care nu va muri niciodata este domeniul medical. Desi o facultate grea, terminarea ei iti asigura un loc de munca.
Succes!

| Olteanu_Andrei_1995 explică (pentru ElenaSA):

Multumesc mult, imi poti spune te rog unde ai gasit asta?

3 răspunsuri:
| Linnet a răspuns: