| Zeekon a întrebat:

Sunt elev in clasa a 12-a la profil real mate-info intensiv engleza. Ma straduiesc cat pot, avand o medie generala pe anul trecut de 10, insa la BAC la simulare, la proba de matematica am luat 3. Faza e ca trec printr-o perioada foarte proasta si am o oarecare ingrijorare in legatura cu nota mea de la BAC-ul real, implicit admiterea la Politehnica Timisoara, unde se da doar matematica.
Intrbarea mea: cu ce nota la admitere ati putut intra la buget la Politehnica Timisoara la Ingineria Sistemelor? Cam cati canditati sunt pe cate locuri (la buget la IS)?
Multumesc! Dau funda celui mai concludent raspuns.

4 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Nota trebuie să fie peste 9.
www.alegefacultatea.ro
Pa, pa.

| Mayar a răspuns:

Cauta pe site-ul facultatii e mult mai usor si mai precis.
Am impresia ca anul trecut a fost nota 8 si ceva. Oricum, nu te descuraja, daca nu dau la admitere cei de la mate-info, atunci cine Doamne vor da?! Cei de la filo?! Deci culege-te, focalizeaza-te sa realizezi acest lucru, ambitie si munca.
NU te descuraja, nu da inapoi. Munceste, mergi la meditatii, fa ceva! Ca sa intri! Dar nu da inapoi acuma! Nu renunta!

| unprietenaproape a răspuns:

Cum poti sa cazi de la 10 la 3? Adevarul este ca la noi daca tocesti o lectie iei un 10 chiar daca nu o intelegi. tu ramai cu 10 si cu nimic in cap, dar nu conteaza.

| Braconierul a răspuns:

8