| Alleex14 a întrebat:


Sunt elev de a 12-a, profil real (mate-info), si cam in doua luni am bacul la care inca lucrez sa iau o nota cat de cat buna. Intrebarea intrebatoare ar fi la facultatea AC din Timisoara pe specialitate CTI/Ingineria sistemelor, ce as putea iesi? Sau daca m-as putea descurca acolo.
De exemplu la mate in sem. 1 am luat numai 5 si acum in sem. 2 vad ca tot cu 5 merge si chiar nu stiu la ce alta facultate sa ma duc.
La AC la Poli se da proba scrisa pe care iei nota si se aduna cu nota de la bac, apoi concurs pe dosare cred. Mi-am luat culegerea de pregatire de la ei din care te poti pregati pentru proba acea separata de bac (cam prin iulie) si vreau sa incep sa lucrez din ea.
Ideea e ca imi plac calculatoarele si stiu de exemplu sa reinstalez windowsuri sau limbajul Html sau mi-ar placea sa invat despre hardware si cum se asambleaza un calculator si componentele acestuia.
Multumesc happy

9 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

A reinstala windos uri si ceva html nu are nicio legatura cu AC ul unde se face matematica si programare la modul cel mai serios.

daca nu esti prieten cu matematica o sa ai o mare problema la politehnica asa ca mai bine te axezi spre facultea de info

| Alleex14 explică (pentru suntserios):

Si acolo ce pot iesi, sau ce pot studia? Sa ma pot si descurca

| Alleex14 explică (pentru Alleex14):

Daca te poti uita pe site-ul asta: http://admitere-ac.ro/InfoAdmitere.html
Cred ca aici e cel mai in regula

| suntserios a răspuns (pentru Alleex14):

Ce ai putea sa iesi dupa o facultate de informatica... decat programator?

| Alleex14 explică (pentru suntserios):

Si in ce consta asta? Sau ar fi mai usor pentru mine daca m-as duc pe info?

| Alleex14 explică (pentru Alleex14):

Sau mi-ai recomanda alta facultate?

| suntserios a răspuns (pentru Alleex14):

Zici ca esti la mate info... ar fi cazul sa stii ce inseamna programarea

| Andersen2k18 a răspuns: