| Osneros a întrebat:

Salutare.

Sunt student în anul I (studiez cyber security) și nu sunt hotârât dacă să-mi caut de lucru ca intern pe vară. Am găsit câteva firme care caută interni de anul I (plătesc bine, pe deasupra) pentru software dev sau chiar cyber security, dar n-am încă un CV.

Voi ce ziceți, ar merita să mă angajez ca intern în loc să-mi petrec tot timpul cu prietenii sau familia?

P.S.: nu studiez în România, deci e imposibil să lucrez ca intern și să stau cu prietenii și familia.

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Daca tot ai plecat din tara sa studiezi fa efortul pana la capat si pune mana si lucreaza ca experienta nu pica din cer

| Osneros explică (pentru suntserios):

Știu. Exact de asta am pus întrebarea. Să trag concluzia că tu zici să lucrez ca intern?

| GabiDumitrescu a răspuns:

Angajeaza-te, nu fi fraier. E esential sa ai facute cit mai multe internshipuri cand termini facultatea, ca nu te angajeaza nimeni pe baza timpului petrecut cu familia. Mai multe internshipuri = sanse mai mari sa ajungi la o companie care pune pret pe flexibilitate si iti ofera mai mult timp cu familia in viitor. Ce naiba, nu esti student la geografie, gindeste in perspectiva, actioneaza pre-emptiv.

| Osneros explică (pentru GabiDumitrescu):

Ok, mersi de răspuns. Am văzut și pe alte forumuri că se recomandă să lucrezi ca intern, din același motiv. O să-mi fac un CV și o să aplic, sper să mă accepte măcar la un interviu.

Totuși, n-am înțeles ce e cu geografia laughing

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Osneros):

La geografie se duc o gramada de habarnisti care intra boi si ies bivoli. Si multi dintre ei devin dupa aia mari talente prin vreun partid gen pesede. Facultatea de geografie > profesor + PSD > inspector scolar sau alt gen de politruc care o freaca pe bani multi. Sau, daca nu ai inclinatii spre politica, agent imobiliar, prosteli de-astea.

| RaAlexandra a răspuns: