| irinee003 a întrebat:

Scriu asta cu lacrimi in ochi pentru ca nu mai suport ce țin in mine de cateva zile.

Are legatura cu partea asta de coding. Nu mai suport. Sunt eleva in clasa a 11a pe mate info, la informatica am avut pana acum 10 pe linie, adica am gândirea aia algoritmica.

Am decis anul trecut sa merg mai departe pe informatica, adica programare, pentru ca vezi Doamne e un domeniu foarte bine platit, iti gasesti job in timpul facultății si chestii de astea. Tinand cont ca ma pricep la informatica in scoala mi-am zis ca nu ar trebui sa fie probleme. Chiar am facut un curs de vreo 1500€ in directia asta si imi pare extrem de rau. Inca încerc sa recuperez banii. Eram foarte entuziasmata cand am aflat, vezi Doamne, curs de IT in zona mea (nu era online), dar parca cu fiecare sedinta de asta (erau 3 pe saptamana timp de 6 luni) simteam ca ma tine ceva. Toate codurile alea nu au nicio logica in capul meu, si acum de fiecare data cand vad coduri in javascript, react, java, orice, simt doar scarba si un regret imens.

Orice as face, nu inteleg!

La început eram asa neutra, dar cand am inceput cu javascript, react, redux, node js... toate astea simt ca ma depasesc si pur si simplu ma feresc de ele. Imi propuneam sa fac zilnic proiecte si asa, dar ba aman, ba imi gasesc altceva de facut. Simt ca nu se leaga de mine.

Chiar asa de grea e programarea?

Acum toti au așteptări de la mine, am dat si o gramada de bani pe cursul respectiv si imi pare extrem de rau.

Pe de alta parte, încercam sa ma conving ca va fi mai bine, trageam de mine sa continui si sa nu ma las, am o baza cat de cat in javascript si react, dar toate astea simt ca pur si simplu ma depasesc. Chiar daca am gandirea algoritmica si ma descurc la problem solving, cand vine vorba sa construiesc aplicatii si tot ma pierd.