anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt studenta in anul 1 la o facultate care nu imi place. Nu vreau sa imi dezamagesc parintii si sa renunt la facultate insa am realizat ca nu asta vreau sa fac. Ce ma sfatuiti sa fac?

7 răspunsuri:
| Felys a răspuns:

De ce nu ai dat la inceput la ce iti place, acum daca tot ai inceput-o pe asta continua si mai ai o sansa in vara sa incerci sa intrii la ce iti place, dar nu renunta nici la asta pe moment ca nu se stie, nu da cioara de pe gard pe vrabia din cotet

| mixxjim a răspuns:

Tinand cont ca nu parintii vor trai viata ta, ci tu, ai putea sa le explici ca nu asta vrei sa faci, ca nu-ti place, ca ai facut cum au spus ei sperand ca o sa-ti placa si o sa accepti sa faci ceea ce vor ei, dar ca nu poti sa ai o viata mizerabila doar pentru ca au ei niste motive ca tu sa faci ceva. daca te iubesc cu adevarat si tin la tine, ar trebui sa te inteleaga si sa accepte. daca nu, poate ar trebui sa vorbeasca si cu un psiholog, frustrarile personale nu se rezolva creand frustrari altora, chiar daca li se pare ca parintii stiu cel mai bine.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Daca vrei sa te realizezi in viata, sa ai bani fa ce ai inceput, tregi cativa ani sa faci bani, dupa te retragi si iti incepi o afacere a ta:d.

Răspuns utilizator avertizat
| SinfulDesire a răspuns:

No apoi ai doua optiunii
ori le zici si or sa te inteleaga
ori termini ce ai inceput si dupa aia faci ce iti place

| Linguritza a răspuns:

Pai parinti tai n-ar fi trebuit sa te duca acolo la facultate daca tie nu iti place, tu ar treui sa faci o meserie de care iti place. Exemple de genul tau mai stiu, si la fel se plangeau ca nu le place facultatea, si din cauza parintilor sau dus acolo. Mai bine discuta cu ei spune-le exact ca nu iti place si asta este. Asta este greseala parintilor. Trebuia sa te lase sa alegi o facultate care tie iti placea s-o faci.

| fatadedac a răspuns: