| edinaa a întrebat:

Sunt studenta in anul 3 si inca din primul an de facultate mi-a placut de un profesor.M-am gandit ca poate e ceva trecator, ca poate sunt atrasa mai mult de statutul sau, de acea dragoste interzisa.Dar timpul a trecut si-mi place din ce in ce mai mult de el.Nu cred ca are iubita.Nu vreau sa-i zic ca-l plac, pentru ca-mi este teama ca poate o sa ma respinga.Dar as vrea sa-i dau de inteles ca-l simpatizez.Ce ma sfatuiti sa fac?

16 răspunsuri:
| Jony123 a răspuns:

Daca diferenta de varsta nu e mai mare de 8 ani eu zic ca merita sa incerci, daca e mai mare... te-as sfatui sa te reorientezi spre alti baietii, mai de varsta ta! Parerea mea!
Okey, facand abstractie de varsta, pai ai putea sa faci un fel de compunere cu un mesaj subtil la o tema cv pe care el o va verificawinking
Aasta pe langa faptul ca va trebuii sa ii arunci niste priviri patrunzatoarewinking

| edinaa explică (pentru Jony123):

Eu am 21 de ani, iar el 28 happy eu zic ca diferenta de varsta e ok happy

| Picasso a răspuns:

Termini examenele cu el, si dupa ii zc! big grin la ce facultate esti?

| edinaa explică (pentru Picasso):

Tocmai in iunie termin examenele cu el.Nu am atata rabdare. Poate in timpul asta isi face iubita happy

| Picasso a răspuns (pentru edinaa):

laughing)), nesuferita mica, ai rabdare, ca dupa te prinde maritatul si iti vine sa dai cu piciorul in el de profesor!
Voi fetele aveti un farmec, sti sa ispitesti?

| edinaa explică (pentru Picasso):

Stiu,dar in clasa, unde sunt colegii mei, ce pot sa fac?laughing In afara cursurilor imi e rusine sa-l caut.Adica trebuie sa am un motiv...

| Picasso a răspuns (pentru edinaa):

Hmm, nu stiu, urmarestel un pic, un pic m mult vezi, cum poti sa te intersectezi cu el! sau daca isi lasa tellu pe catdra, da-ti un beep si restul vine de la imaginatie,, nu stiu, sau zii in fdata ce simti, daca nu stai in banca, si m asteapta cativa ani!

| relian a răspuns: