Salut, TPU! Am niste calorifere de fonta, de tip vechi, cum erau odata la bloc. Vreau sa le folosesc pentru centrala termica. Stie cineva cum le pot curata in interior? Probabil ca au ceva depuneri,...? (mai mult)
cine imi poate spune ce m-as putea face dupa ce termin Facultatea de Stiinte Politice.si unde sa o fac, in ce oras?
Buna Seara! Am si eu o intrebare. Vreau sa planteze un prun se poate planta un lastar de prun fara radacina daca il tai lastarul tanar fiind de prun si sa- l plantez in pamant ca lastarii de vita de vie...? (mai mult)
Salut,stie cineva depozite de mobila ori magazine care cumpara mobila folosita? Mersi.
Astazi am primit de la o prietena a mea un bonsai care il are de cateva luni si i- au cazut toate frunzele a vrut sa il arunce atunci mi- am spus sa il i- au eu si poate reusesc sa il fac bine!...? (mai mult)
Vreau si eu sa inchiriez o garsoniera in Bucuresti! La un pret bunicel, sunt studenta si am nevoie urgenta!
TPU am o casa la tara, din chilpici, care a fost tencuita cu ciment, fara a avea dedesub rapit (sarma), ideea e ca a crapat si m.am gandit pentru a scapa de crapaturi si totodata pentru a mentine si...? (mai mult)
doresc sa stiu daca stie cineva de unde pot cumpara conuri de brad sau pin? Imi trebuie pentru handmade
As vrea sa aflu si eu ce tip de boiler este mai economic. Eu in acest moment am un instant gpl si m- am gandit ca ar fi mai bun un boiler electric de 80l. Sincer nu stiu cu care as iesi in...? (mai mult)
Recomandare firma de curatenie in Iasi
Cum se curata mucegaiul de pe haine?
Va rog sa imi spuneau si mie un site unde pot găsi si eu o măsuta care are lungimea maxim 67cm, latimea Max. 60 cm si inaltimea maxim 75cm. Multumesc! Puuup! Astept răspuns...
Cum se numeste cablul electric litat? Am cautat pe net(dedeman, eMAG, bricostore) si nu imi da. Ce fel de denumire mai are?