Din cateva calcule,(aproximative), banuiesc, ca acea factura de 600Ron este una de regularizare, la acest consum lunar realizat de tine diferentele de tarif sunt destul de mici, dar daca alegi tariful CTP-de tip monom-varianta peste 6kw, vei economisi lunar aproximativ 50 de Ron.Trebuie sa te interesezi la ghiseul de relatii cu clientii, si ce echipamente suplimentare implica aplicarea acestui tarif(probabil ceva cheltuieli suplimentare, asa este la Electrica SA)dar economia pe care o vei acumula va amortiza aceste cheltuieli destul de repede.Sincer pentru mine pare un consum destul de mare pentru o locuinta, doar daca prepari apa calda menajera cu boiler electric, si ceva supliment de caldura(electric)Poti sa-mi spui toate aparatele electrice din locuinta, inclusiv becurile? sa-mi pot face o idee cat de cat.
Este bun tariful CR monom (daca reduci consumul lunar de energie electrica)pretul /kwh cel mai mic este la CTP, dar depinde ce trebuie achitat pentru a beneficia de acel tarif
Salut! În situația ta, pare că sunt mai multe probleme care necesită atenție. Iată ce poți face pas cu pas:
Verifică consumul real
Dacă ai dubii legate de consumul înregistrat, încearcă să notezi manual valorile contorului dimineața și seara, timp de câteva zile. Astfel, vei putea vedea dacă există discrepanțe între consumul efectiv și cel facturat.
Reclamează contorul vechi
Dacă ți se spune că înlocuirea contorului este întârziată, poți depune o reclamație scrisă. Menționează faptul că aparatul este vechi, că poate înregistra greșit și că ai cerut deja înlocuirea fără succes.
Depune o reclamație oficială
Reclamația o poți face către E.ON prin mai multe metode:
Telefonic: Suna la 0265 200 366.
Online: Trimite o sesizare prin pagina MyE.ON.
Formular de contact: Poți găsi toate opțiunile aici: Telefon E.ON.
Raportează consumul dubios - https://alo.info.ro/telefon-eon/
Dacă observi că tariful de zi și noapte sunt similare, iar consumul e nefiresc, menționează acest lucru în reclamație. Este posibil să fie o problemă cu contorul, iar acest aspect trebuie verificat.
Contactează ANRE (Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei)
Dacă E.ON nu rezolvă problema într-un termen rezonabil, poți face o sesizare la ANRE. Este instituția care supraveghează furnizorii de energie. Vei găsi informații despre cum să depui o plângere aici: ANRE.
Sper să rezolvi rapid situația! Dacă mai ai nevoie de ajutor, scrie-mi?