| MadalinGGG a întrebat:


Am achiziționat din DEDEMAN acum 3 ani o plita cu un cuptor(electrice ), și le am pus in folosință tocmai acum o luna maxim, deoarece acum m-am mutat in noua casa... și nu știu ce se întâmpla cu plita, ff des când e încinsă brusc de oprește.
Aveți idee de la ce sa fie?
PS am pierdut cartea! M am gândit ca o avea vre o Setare...

2 răspunsuri:
| Popescu_Eugen_1964 a răspuns:

Vezi ca sunt niste scriitori pe aici, sa-ti scrie alta carte.

| DedemanSuportClienti1992 a răspuns:

Buna ziua.
Pentru a va putea oferi sprijin in aceasta situatie va rugam sa ne transmiteti mai multe detalii (data achizitiei, denumirea completa a produsului si magazinul de unde ati facut achizitia) la Serviciul Suport Clienti, prin telefon la numarul 0234 525 525 sau prin email la adresa suportclienti@dedeman.ro. O zi buna. Echipa Dedeman.