Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 11 Ianuarie 2026 sunt:
Heii am o intrebare: Daca eu sunt la profilul turism si alimentatie si as vrea sa ma transfer la alt liceu pe stiinte ale naturii din clasa 10, la ce ar trebui sa dau diferente? FUNDA!
Salut, doresc sa ma inscriu la un curs de actorie. Ce stiti despre modulul de curs TEEN MEDIA ACADEMY care dureaza 3 luni? Adica, sunt ok profesorii. A mers cineva la acest curs.
Salut, TPU, vreau sa va intreb ce fapte bune ati facut voi? Funda, pentru cel mai interesant raspuns.
Credeti ca va puteti imbata fara sa beti alcool? :)
Buna, Cum sa ma schimb si sa nu mai imi fie rusine cu mine? Sunt foarte baietoasa si as vrea sa fiu mai feminina. Dar problema e ca toata lumea ma stie baietoasa si... Ce sa fac?
Cum i-ai face fata/ai tine piept(unei lumi periculoasa si marsava)?
Vreau sa plec din Spania- Gijon spre Romania- jud.Giurgiu loc.Giurgiu, pe drumul cel mai scurt posibil asta binenteles fara sa evit autostrazi drumuri cu taxa si ce mai trebuie.Ma intereseaza...? (mai mult)
Ce anume te motiveaza cand vine vorba sa scapi de vicii?
Salut.Am si eu o intrebare...Tu ce faci atunci cand stii ca trebuie sa inveti insa, in pofida obligatiilor nu ai niciun chef?
Ce conturi de Instagram urmaresti si-ti plac mult?
Cum reactioneaza un caine la un numar de magie?
Hey! :* Stiti daca exista profesori de limba rusa in Focsani? As vrea sa fac meditatii.
..am si eu o intrebare: -De ce nu merge Subway Surfers pe android 2.2 ...mor ca toti prieteni au Subway Surfers...
Bună vreau și eu niște statusuri de prietenie adevărată sau falsă. nu vreau d-astea vechii :)) Fundă :*
Am o întrebare. De ce se miră toată lumea când mă întreabă dacă mă uit la vreun anime și eu le răspund că nu- mi plac animeurile și că nu m- am uitat niciodată? :- / Deja devine enervantă...? (mai mult)