| AsteaptaMaDincoloDeMoarte a întrebat:

Am vazut mai multe forme de chelie in imagini.
Poti sa chelesti complet? La modul in care nu ai nici un fir de par pe cap?
Poti sa chelesti doar pe o anumita suprafata a capului si doar atat?
Eu daca am parul lung, pot sa raman fara el daca teoretic am o gena proasta?

Răspuns Câştigător
| Denisa0954 a răspuns:

Se poate sa chelesti complet din mai multe cauze: bătrânețe, stres si cum ai zis tu, o genă proasta. Dar astea nu sunt 100% relevante in procesul de chelire pentru ca de exemplu sunt si batrani cu par mai mult decât un tânăr. Dar da, în mare parte depinde de gena.
Se poate sa chelesti si doar pe o parte a capului, dar aici deja am putea vorbi despre anumite boli, despre alopecie parțială de exemplu, care se intampla in cele mai multe cazuri din cauza stresului.
Dacă ai par lung poti ramane fara el? Depinde. Dacă sa spunem ca părinții tăi nu au avut sau nu au o problemă cu căderea excesivă a părului, nu s-a rărit considerabil părul, e posibil sa nu ai nici tu nicio problemă. Si spun posibil pentru ca nu e sigur 100%. Ai putea sa moștenești pe altcineva din familie, bunic, unchi, etc si sa ai probleme.
Ai ceva probleme de genul de începi să te gândești că ai ramane fara par?

| AsteaptaMaDincoloDeMoarte explică (pentru Denisa0954):

Am aproape 16 ani si am parul lung. Ma gandesc mult la asta pentru ca tin foarte mult la el, dar nu, e sanatos si des. Tata nu a chelit deloc si are 60 de ani. Vream doar sa aflu daca totusi e posibil sa chelesc si eu.

| Denisa0954 a răspuns (pentru AsteaptaMaDincoloDeMoarte):

La oricine exista o posibilitate de a cheli. Dacă ai o viata sanatoasa, atat alimentația cat si sănătatea mentală sunt ok, nu ai de ce sa ti faci griji

2 răspunsuri: