| vip 2010 a întrebat:

Ati luat pastile de slabit? Cum se numesc? Ati avut reactii adverse?

Răspuns Câştigător
| sensesDelight a răspuns:

Nu lua pastile de slăbit! Ți-o spun cu toată bunăvoința și seriozitatea mea. Nu-ți fac bine la organism, îl dereglează și te fac o schijă fără nicio formă, pe de altă parte și cu mare lipsă de calciu și proteine. Indiferent că sunt prescrise de medic sau nu, nu sunt bune. ^_^ Cunosc multe cazuri în care respectivul umflat cu pastile a suferit tot felul de leșinuri și căderi de calciu, amețeli. Sigur nu vrei și tu asta.
Dacă vrei să slăbești, există numeroase metode simple și eficiente, nu îndopatul cu pastile. Uite câteva:
1. Evită mâncărurile grase, lasă masa cea mai consistentă din zi să fie dimineața când grăsimea pe corp se depune foarte greu. În rest dacă ți-e foame ia-ți niște legume și fă-ți o salată. Este foarte ușoară, sănătoasă și refreshing pentru zilele de vară. Apoi încearcă să numai mănânci după 7 dupa-miaza. Seara mâncarea se depune foarte ușor pe coapse, șolduri. Dacă ai pofte ia-ți niște fructe și de fiecare dată când ți se face foame ia un măr (de preferat) și ronțăie-l.
2. Te poți apuca de fitness. Instructoarea de acolo o să-ți mai dea niște sfaturi despre ce ar trebui să mănânci zilnic, cât sport să faci acasă singură etc.
3. Ieși la niște ture de alergare zilnic, măcar o oră. Nu-ți cere nimeni să te trezești la 6 dim. și să te întorci frântă după un efort fizic. Poți ieși mai pe seară, când e mai răcoare afară și să dai niște ture prin oraș. Îți poți lua prietenele, sau îți poți face un playlist cu muzica favorită pe care s-o asculți. Așa alergatul nu va mai fi o povară. Dacă tot e vară și mergem la mare, poți să alergi pe malul mării. Te simți foarte bine, mai ales că briza răcoroasă și apa rece care-ți atinge tălpile te mai înviorează. Țin să menționez că alergatul este cea mai bună metodă de slăbire, recomandată și de medic. Elimină toxinele corpului, îl relaxează și arde cele mai multe calorii.