| Ilovedinero a întrebat:

Buna.Am o intrebare.Recent am observat destul de multi parinti care pun conditia" daca ai note mari la scoala te iubim, daca nu nu mai esti copilul nostru"Ce e frate cu amenintarile astea? Ce vor sa insemne? Ce arată niste note? In Romania sistemul de invatamant nici macar nu se bazeaza pe cat de multe cunostinte ai ci pe cat de repede le poti retine.In Romania sunt profesori care fac diferente intre copii, care daca mama sau tatal tau e ceva important te trec cu 10 pe linie.Nu vad ce ar trebui sa insemne notele pentru parinti atâta timp cat sunt de trecere.Am auzit toate prostiile astea de la un parinte pe care il credeam sincer normal la cap dar mi-a dovedit prostia lui

14 răspunsuri:
| Mosotti a răspuns:

Cum ce inseamna? Parinti tampiti la cap, asta inseamna.
Pe copil il iubesc oricum ar fi, nu daca ia note sau nu ia.

Daca nu invata, el va suferi in viata, asta este, isi alege drumul, nu pot sa-l oblig cu forta sa invete daca ori nu poate ori nu e felul lui asta, ca unii asa sunt si trag pentru munci mai practice fara prea multa carte.

Asta ca principiu, pe langa ca real nu conteaza notele daca se iau doar pe retinere.

Sunt multi parinti dezaxati, pai stiu eu, ca eu am 46 ani si am fosti colegi de liceu care-s asa, ii cert mereu.
De aia multi adolescenti au zis ca le-ar place sa fiu tatal lor, mereu ii inteleg.

Bine, nu tolerez nesimtirea, obraznicia, asta da. Aici mda, daca e nesimtit aiurea, chiar ca ne suparam rau de tot, abia acolo e corecta treaba.
Si sa invete cat sa aiba note medii si ajunge.

Dupa aia mai in colo, isi alege drumul in viata el.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: