| Ilovedinero a întrebat:

Buna.Am o intrebare.Recent am observat destul de multi parinti care pun conditia" daca ai note mari la scoala te iubim, daca nu nu mai esti copilul nostru"Ce e frate cu amenintarile astea? Ce vor sa insemne? Ce arată niste note? In Romania sistemul de invatamant nici macar nu se bazeaza pe cat de multe cunostinte ai ci pe cat de repede le poti retine.In Romania sunt profesori care fac diferente intre copii, care daca mama sau tatal tau e ceva important te trec cu 10 pe linie.Nu vad ce ar trebui sa insemne notele pentru parinti atâta timp cat sunt de trecere.Am auzit toate prostiile astea de la un parinte pe care il credeam sincer normal la cap dar mi-a dovedit prostia lui

14 răspunsuri:
| Mosotti a răspuns:

Cum ce inseamna? Parinti tampiti la cap, asta inseamna.
Pe copil il iubesc oricum ar fi, nu daca ia note sau nu ia.

Daca nu invata, el va suferi in viata, asta este, isi alege drumul, nu pot sa-l oblig cu forta sa invete daca ori nu poate ori nu e felul lui asta, ca unii asa sunt si trag pentru munci mai practice fara prea multa carte.

Asta ca principiu, pe langa ca real nu conteaza notele daca se iau doar pe retinere.

Sunt multi parinti dezaxati, pai stiu eu, ca eu am 46 ani si am fosti colegi de liceu care-s asa, ii cert mereu.
De aia multi adolescenti au zis ca le-ar place sa fiu tatal lor, mereu ii inteleg.

Bine, nu tolerez nesimtirea, obraznicia, asta da. Aici mda, daca e nesimtit aiurea, chiar ca ne suparam rau de tot, abia acolo e corecta treaba.
Si sa invete cat sa aiba note medii si ajunge.

Dupa aia mai in colo, isi alege drumul in viata el.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

"Părinți" bolnavi. Ei își iubesc copii după note nu după inimă și faptul ca ei sunt copii lor nu niște mașinării roboți. Există și așa "Părinți" pe care își torturează copii în multe feluri crezând ca îi vor face "oamenii" da îi îmbolnăvesca pe copii copii trebuie educați îngrijiți protejați ascultați săte joci din iubire Adevărată cu ei să-ți petreci timpul cu ei din fericire Adevărat față de copii tăi nu din obligație și din fericire mulți "Părinți" o fac din obligație nu din fericirea Adevărată cu Adevărat mulți se dau "Părinți" da mulți din ei nici cu numele nu sunt "Părinți" ai sa-i vezi cum au conturi de tiktok și își lasă copii în parcuri ne supraviegiați pe mine ma enervează cel mai mult părinți care își las copii singuri so ia înainte și ei sunt în urma la taclale și copilul este cu 10 metri înaintea lor alergă de inconștient nu se gândesc le ies un câine în fața Doamne ferește sa alerga în fața la o nebunie mare sunt mulți "Părinți" care nu-și educă copii nu le pasa cu Adevărat de eu îi lasă să crească pe străzi în anturaje greșite și proste apoi îi vezi cu vape la 14 15 ani îi vezi cum uni din ei cresc prost rău fără educație fără frica de nimic și se nasc bombardier o dau în aparate bautură care mai de care bazat pe pumn de ce ajung ăștia așa? Lipsa de educație lipsa părinților lor lipsa implicări în educați lor nu dădaca nu profesorul nu știu cine Părinți lor cum iau educată cum iau îndrăgit cum iau iubit ei asa se vor forma și vor trăi toată viața lor. Mai sunt și uni care se educă și singuri din propile greșeli da nu mulți sunt conștienți de ei mulți se las purtați de prostie și de "plăcerile" "vieți" inconștienți.

| Ilovedinero explică (pentru anonim_4396):

Eu am observat ca, copii care au fost lăsati sa greseasca si nu au fost mustrati ci doar li s-a explicat ce este bine si ce trebuia sa faca sunt mult mai sociabili si invata mult mai usor.Am o mătusa cu un copi de aproximativ 7 ani, vorbesc serios, femeia de fiecare data cand copilul nu punea ceva la locul lui, nu strangea o jucarie etc tipa la el de copilul săracul mai mult delira decat sa inteleaga ceva.Sora mea in schimb, la vârsta de 4 ani, nu a tipat nimeni la ea, antrenorii nu sunt exigenti etc, chiar stie sa admita ca greseste si nu ii pare rau, ci incearca sa rezolve.Stie sa isi ceară scuze si este foarte sociabila.Verisorul meu in schimb unde il pui acolo sta, nu scoate niciun cuvant, se vede trauma din el.Chiar nu vad rostul acestui mod de" educatie".Sa nu mai zic ca am vazut si parinti care îsi bat copii.
Caci despre alergatul nesupravegheati si etc eu ii explic foarte frumos inainte sa iesim din casa riscurile la care se expune si chiar sta cuminte

| anonim_4396 a răspuns (pentru Ilovedinero):

Ba frate dacă tu nu tragi de copliul ala să-ți fie om ba om în viața om. Ăla nu-ți va fi mă om Niciodată în viața lui.

| Ilovedinero explică (pentru anonim_4396):

Sa trag in ce sens?

| Ilovedinero explică (pentru anonim_4396):

Ti se pare ceva util sa lovesti, sa tipi sau sa mustrezi un copil?

| anonim_4396 a răspuns (pentru Ilovedinero):

Sa fie om în viața. Om

| anonim_4396 a răspuns (pentru Ilovedinero):

Nu ma frate ce ai cine țipă la un copil ce ai rolling on the floor)) trebuie sa ai la mansardă probelme sa țipi la un copil ce dracu

| anonim_4396 a răspuns (pentru Ilovedinero):

Frate "Părinți" care dau în copii își cresc dușmani nu copii tine minte asta.

| Ilovedinero explică (pentru anonim_4396):

Om in viata mi se pare mult mai important sa poti sa iti revizuiesti greselile din care sa inveti, sa gandesti inainte sa faci ceva, sa admiti ca gresesti si ca mereu poti invata ceva nou.Sa tragi de el sa fie om in viata cu scoala in Romania nu ai cum, caci iti spun eu care am facut scoala si in Romania si in Germani, caci in Germania inca de mic iti exerseaza nu memoria, ci capacitatea de a intelege, in Germania inveti logic, in Romania faci 7 materii pe zi, teme+ invatat, 10 min pauza intre ore, la tpate materiile ai de invatat etc.Niciunde nu conteaza daca ai luat sau nu 10.Conteaza numarul de clase, bacul si facultatea.

| anonim_4396 a răspuns (pentru Ilovedinero):

Frate meu dacă copilul tău ajunge sa fie om ajunge tot ce vrea în viață. Da dacă își cresc copii după note e jale rău de tot.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

În ziua de azi obligație a ajuns pe primul lor față de copii decât educare lor și feicirea lor copii trebuie educați întru mediu cât mai mare posibil sănătos nu în certă nu în scale nu sa fumezi sa bei o viață întreagă în fata lui și când el/ea se apuca de fumat dee făcut prosti de întrat în fel și fel de anturaje atuncia sti ce spun "Părinți" ăștia "protectivi" da eu nu team crescut asa pai ba tu fumezi în fata lui ăla tu bei în fata lui copilul ăla o viață întreagă și când ăla copilul ăla ajunge sa dea în cap la lume sa se apuce de furat de fumat de băut sa intri în anturaje de bombardier și "valori" de ce dracu te mai întrebi de ce copilul asta a ajuns așa? Lai lăsat o viață întreagă sa crească pe străzi între hiene și fel și fel de oamenii și ăla când crește ai pretenții sa nu ajungă vagabond sa nu ajungă hot boschetark drogați sa dea la lume în cap ba ăștia sa mor eu rolling on the floor)))) au pretenții ca copii lor sa ajungă oamenii și ei toată viața lor au trăit în jmecheri și bautură

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Copilul ( dacă ești părinte și ți-l iubești), îl iubești oricum! Nu pui condiții! Dacă pui condiții: fie nu ești părinte ( poate doar cu numele / actele! ), fie ești genul de părinte-tâmpit ( genul care nu știe sa fie părinte... dar vrea cu tot dinadinsul! Și crede în prostia lui că asta e o metodă! happy ) - de obicei tot genul ăsta de părinți sunt cei care nu au realizat nimic la viata lor dar vor ca cu copilul să se poată mândrii, gen eu, am fost bețivul satului dar tu copile trebuie să devii președinte! Că așa spun eu! laughing - Genul ăsta de gândire și parenting happy... genul păgubos laughing


Mai există însă un caz în care astfel de "amenințări " ( pur tâmpite, părerea mea! - dar în acest caz, oarecum necesare! și poate, chiar eficiente!? ) - în care copilul, super dotat din punct de vedere emoțional/ psihologic / cognitiv - intelectual... cu o condiție familială foarte bună ( familia care nu consuma băutură, fără scandaluri și fără lipsă afecțiune emoțională!, fără probleme de tip financiar sau marginalizare socială ) pur și simplu, DIN COMODITATE ȘI LENE / PUTOARE!, REFUZĂ SĂ-ȘI ATINGĂ POTENTIALUL!

Genul acesta ( dar imaginează-ți că ar fi și nițel inteligent laughing ), și ceea ce am mai spus happy! )

https://youtu.be/gMciGgVUa4M?si=sQii-2dj6aH3kFnU

| ALM2000RO a răspuns:

Lipsa de educație a părinților și mentalitățile învechite și profund toxice (ale părinților dar și ale profesorilor) sunt de vină pentru situația asta.