| DeyuXd a întrebat:

As vrea sa stiu mai multe despre liceul militar, iar aici nu ma refer la probe. A fost cineva dintre voi acolo? Si chiar nu inteleg de ce multora li se pare foarte anormal acest liceu. E chiar atat de strict pe cat se zice? Cum sunt profesorii etc? Este o experienta de neuitat? Poate imi puteti si recomanda un liceu militar unde profesorii sunt de treaba sau intelegatori cat de cat?! Multumeschappy

3 răspunsuri:
| AugustinFiltru a răspuns:

Nu iti recoman liceul militar daca esti fata
cel putin asa am auzit eu de la niste prieteni care au fost acolo 1 an
au plecat imediat ce s-a terminat anul scolar

e foarte greu mi s-a spus ca si eu eram interesat sa merg la liceul militar

aaa si sa fi una dintre 10 fete intre 100 baieti e misto pentru baieti pentru tine nu cred ca o sa fie
funda

| RainingBlood a răspuns:

In Romania nu e prea recomandat un asemenea liceu pentru ca nu faci mare lucru mai departe.
Ce sa faci in Romania? Ne-a vandut Base Flota Marina, a cumparat avioanele ce le-a ramas americanilor din al 2-lea razboi mondial...
Daca chiar vrei neaparat armata, iti recomand sa faci un liceu militar, dar dupa ce il termini sa incerci sa pleci in Legiunea Franceza, sa vezi acolo experienta de neuitat!

| antho a răspuns: