| natalia_5717 a întrebat:

Buna!
Spuneti-mi si mie niste alimente care m-ar putea ajuta sa mai iau in greutate.
Multumeschappy

Răspuns Câştigător
| iiirrriiisss a răspuns:

Nu toate alimentele care te-ar putea ajuta sa iei in greutate sunt si sanatoase. Mai bine ai consulta un nutritionist, el iti va da o dieta speciala, in urma careia te vei ingrasa atat cat trebuie si sanatos. Daca esti din Bucuresti, iti recomand sa te duci la Parhon, sunt foarte buni medici endocrinologi si nutritionisti. Plus ca n-ar fi rau sa vezi daca ai hipertiroidie si asta ar putea fi o cauza a subponderalitatii tale.

15 răspunsuri:
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Nu cred ca e o idee buna, mai bine mergi la un medic.Cunosc o persoana care avea aceleasi idei ca tine, a consumat multe paste fainoase, sosuri, cartofi prajiti, friptura de porc, dulciuri, sucuri acidulate, branzeturi grase si acum la 19 ani si 1, 70m are 95 kg. si nu stie ce sa mai faca sa slabeasca... nu lua o hotarare pe care sa o regreti mai tarziu...

Shin
| Shin a răspuns:

Mancaruri bogate in carbohidrati, care au continut caloric ridicat. Fasolea boabe, pastele, cartofii, alune, seminte, nuci, dulciuri (in special ciocolata).
Numai bine, Shin.

Shin
| Shin a răspuns:

Mancaruri bogate in carbohidrati, care au continut caloric ridicat. Fasolea boabe, pastele, cartofii, alune, seminte, nuci, dulciuri (in special ciocolata).
Numai bine, Shin.

| inna a răspuns:

Bananele :-x.

| anonim a răspuns:

Alunele.

| andreea_8479 a răspuns:

Mai tz poate vei regreta... daca incepi sa t ingrasi poate nu t vei mai opri... daca nu te ai ingrasat pana acum at poate asta este organismul tau
multe fete si-ar dori sa fie in locul tauwinking

gandeste te bine inaintewinking
nu incepe sa iei vitanime sau pastile!

| TipulVerde a răspuns:

Slana pe pita

| dicarmencitta1957 a răspuns: