anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt student la Relatii internationale si studii Europene. Si nu sunt sigur daca are legatura cu politica sau ceva...dar pot de la aceasta sectie sa fac masterul in stiinte politice? Asta daca exista un master in asa ceva...sau ceva din care pot sa "ies" politician? Sau imi recomandati ceva? happy Multumesc anticipat

7 răspunsuri:
| Drimmero a răspuns:

Ai de gand sa ne furi si tu pe langa mai inaltii tai?

| xunshu a răspuns (pentru Drimmero):

...Da,chiar asta am de gand. Cata prostie sa fie in capul ala al tau? happy Crezi ca oricine care vrea sa devina politician are de gand sa distruga tara asta?

| Drimmero a răspuns (pentru xunshu):

Nu stiam ca inteligenta se da pe internet, mai iesi din gaoace si priveste stirile si vezi ca 99, 99% dintre politicieni sunt luati in vizor de DNA.
Nu oricine ajunge politician, dar toti ca ei fura!

| xunshu a răspuns (pentru Drimmero):

Nu tot ce este la televizor este adevarat. Ai auzit de controlul in media? Probabil ca nu. Media asta vrea sa stii. Ca tara se duce de rapa ca sa fie toata lumea impotriva politicienilor indiferent daca au facut ceva bun sau nu. Lasa tu DNA si observa alegerile acestora, proiectele s-a.m.d. Voi observati ce este mai rau si ii invinovatiti pe toti de "greselile"altora. Faci parte din categoria aia care face parte din multimea de oi. happy

| Drimmero a răspuns (pentru xunshu):

''Proiectele'' ca de exemplu: construirea unor autostrazi, asfaltarea unor drumuri, marirea salarilor, sa nu vorbim de taierea pensilor( la asta sunt asi). Tara e ciordita din toate partile, dar se pare ca doar limitatii nu vor sa vada, te platesc aia bine? Ia uite cu cine tastez... Iisuse!

| xunshu a răspuns (pentru Drimmero):