| Mogiojojo a întrebat:

Azi vreau sa dezbatem un subiect foarte important. Cel al companiilor astea de livrari pentru mancare aparute peste noapte gen: Foodpanda, Glovo, Takeaway. Vreau sa spun: da, sigur ca interfata e foarte prietenoasa si cool ca sa zic asa, plus ca mancarea ajunge mai repede pentru ca e transportata cu bicicleta dar serviciile mi se par absolut de rahat si nu exagerex deloc. Adica de fiecare data cand am comandat de la ei (de fiecare data) mi s-a adus comanda cu articole lipsa, sosuri lipsa, tacamurile de plastic lipsa, etc. Plus de asta am vazut ca regula nr. 1 la ei e mancarea sa fie rece. Eu una nu o sa mai comand niciodata de la ei. Voucherele lor pentru nemultumiti si sorry-urile lor nu ma incalzesc cu nimic. Mi se pare ca isi fac PREA multa reclama la ce servicii de rahat au. Cred ca e o problema de la administratie. Voi ce experiente ati avut cu ei? Eu doar experiente proaste.

2 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Companiile astea sunt de fapt niște intermediari între firme de alimentație publică ce nu oferă de regulă servicii de food delivery și clienți leneși ce vor să le vină păpica direct acasă.
Evident că serviciul e nașpa - e făcut de unii care nu sunt calificați pentru așa ceva.
Eu personal nu comand decât cel mult pizza de la Jerry (de care am fost mereu mulțumit - dar au prăvălia la 500 m de mine, normal că e ok și vine și fierbinte).

| Dandinelle a răspuns:

Poti sa faci reclamatie, ii ajuta si pe ei (compania de livrare) si restaurantul la care comanzi. Daca te plangi direct la ei si des, poate schimbi ceva.
Glovo si Takeaway au firme mama mari in tarile vestice. In general ei tin la clienti.

Întrebări similare