| Thecurious a întrebat:

Buna tutuor, observ ca romanii se plang de coruptie. In fiecare zi aud : coruptie, coruptie, coruptie! Este absolut normal, avand in vedere ca, Romania este o tara fost comunista, iar in societatile comniste nu se promoveaza meritocratia, duca cum stiti foarte bine toti cei care ati trait in acea perioada.
Romania va prospera doar atunci cand, romnanii care au studiat in Occident vor ocupa posturile cheie, cele de conducere. Atunci se va instaura meritocratia, dupa cum spunea un student roman -sef de promotie la Cambridge University.
Intr-o societate individualista( asa cum va deveni, Romania, in curand ), familia reprezinta principalul punct de reper in viata individului.
Mai pe romaneste, daca tara si mama sunt profesori universitari, sansele, ca si tu, copilul lor, sa devii profesor universitar, sunt foarte mari. Daca tata e senator si mama primarul capitalei, sansele,, ca si tu sa devii un politician de rang inalt, sunt foarte mari. Daca tata e gunoier, mama e femeie de serviciu, iar tu ai frati si surori, sansele, ca tu sa le calci pe urme parintilor, sunt foarte mari.
Spre exemplu, in Marea Britanie, familii de lorzi, avocati si diplomati conduc regatul de generatii intregi, educandu-si copii la scoli private de inalt prestigiu, asa cum se va intampla si in Romania, caci in orasele dezvoltate s-au infiintat scoli private, cu alte cuvinte "capitalismul de cumetrie "-expresie a lui Iliescu - devine capitalism adevarat.
De aceea Occidentul "bubuie de politici de stanga" - vorba unui TPU-ist de-al nostru - precum politically correct.Ma rog, Donald Trump a zis ca rezolva problemele create de democrati in Washighton, iar Boris Jonhson i-a linistit pe lorzii din metropola Londoneza.
Astfel romanii vor scapa de coruptie si de incompetenta, pentru ca fiecare isi va face treba conform pregatirii sale. Vom fi o tara ca afara!
Ce credeti?

4 răspunsuri:
| relian a răspuns: