|

Ce părere aveți despre anticoncepționale? Eu am tenul predispus la acnee și am înțeles ca in unele cazuri anticoncepționalele pot înrăutăți situația. De asemenea am auzit și varianta ca ar putea produce creșterea in greutate. Adevărat? Ce alte efecte adverse pot avea?

(Nu intentionez sa le iau fără aprobarea unui medic specialist. Vreau doar sa ma documentez puțin înainte. Așadar, orice informație in ceea ce le privește este bine venită).

2 Raportează Evaluează
2 răspunsuri:
| a răspuns:

Sângerarea intermenstruală, sensibilitatea sânilor, dureri de cap, depresie, îngrășare, greață, nu mai ai chef să faci sex, uscarea vaginului, sau invers, secreții mărite. Nu întotdeauna și nu la toată lumea.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

In general nu prea sunt recomandate, desi reglează dereglarile hormonale. In nici un caz sa nu iei fără să te consulți cu ginecologul tau!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează