| OnlyTheScript a întrebat:

Cum sunt profesorii vostri? Cat mai multe detalii despre fiecare in parte...
Incep eu prima:
1. prfoa de romana ( diriga): Se aprinde din nimicuri, insa ii trece supararea usor. Uneori se opreste din predat fabula ( de exemplu) si incepe sa ne povesteasca despre pisoiul ei care este de fapt surd ( noi i l-am dat de 8 martie ca isi dorea foarte mult un pisoi si toata clasa stia ca e surd...ea a descoperit acum cateva zile laughing ) si despre pisicuta ei care a invatat sa urce scarile, despre Nero al ei ( lua'o'ar naiba de javra afurisita) care latra la pisoii ei;
2. profa de mate : tare cocheta si in top cu moda, foarte desteapt. are uneori toanele ei, uneori este mai blanda. ii place sa isi faca o imagine "dura" gen : "Lasa ca vedeti voi! De la anul in loc de 28 de elevi or sa ramana 13, m'auziti?! " laughing dar e tare draguta
3.profa de muzica: are 33 de ani dar zici ca are 16. e foarte draguta si vorbeste cu noi ca si cand am vorbi cu o prietena. vorbeste cu noi despre absolut orice. ii place sa isi faca o imagine "dura" : cand se apropie de un baiat de la noi din clasa, baiatu' isi pune mainile la cap din reflexie stiti voi laughing
P.S.: are o voce suuuper
4. profa de fizica: draguta, este genul de persoana care da sanse multe..mai este uneori in toane si pune un 4 asa din placere. este cam grasuta si are un mers cam ciudatel
5. profa de tehno: o femeie cooool. se imbraca super si are niste unghii super. este genul de persoana care nu se ia dupa programa foarte mult
6. profa de bio: uratica, nu se imbraca cine stie cum, dar este o persoana deosebita care iti pune 10 doar daca spui ce mananca gaina laughing)) pacat..acum e in spital si a venit o cotoroanta in locul ei care baga frica in noi nu alta
7profu de geografie : stie omu' la geografie de iti taie rasuflarea. nu este prea patriotist, de ex: cand a venit vorba de nu mai stiu ce tara, iar a inceput sa critice Romania intr-un hal de... uneori se opreste din ora ca sa zica ce vin a baut el nu mai stiu in ce tara sau ce porumb a mancat el pe litoral :-|
8. profu de sport : batran al naibii de batran... tipa la noi de se aude peste strada. tipa, zbiara si iar tipa. rareori este in toane bune :-|
9. profa de istorie: super draguta, frumoasa, cocheta......preda itoria intr-un hal de o inveti si daca nu esti atent la lectie ca tot iti intra in cap
P.S. : seama leit cu Hurrem din Suleyman magnificul :-|
10. profa de engleza-franceza: draguta dar e cam nebuna si putin profitoare ( scuzati) : "daca vrei sa te invoieste cafeaua si florile pe catedra" laughing) in rest e simpatica
11. profa de informatica : tiiimiiidaaa! foarte timida si micuta la statura. stie informatica foarte multa ( nu prea am apucat sa o cunoastem asa de bine la cat de timida este)
12. profa de religie: nici nu zici ca e profa de religi, ii place sa ne traga cu cartile in cap si ne cam injura uneori :-|....cam ciudat

Cam astia sunt profii mei...respect pentru ei!
Astept raspunsurile voastre. Va pup. PAPA!

8 răspunsuri:
| Mădă0611 a răspuns:

Ce fain. big grin Eu sunt mai baba, dar nici baba baba, o sa iti spun despre cativa profi, putin, ca a trecut ceva timp.

Profa de fizica/chimie, clasele 6-8, o femeie foarte de treaba, m-a facut sa iubesc chimia. Venea cu bluze crosetate si i se vedea sutienul, radeam de ea, minte de copii, sau cand scria la tabla statea cracanata. laughing

Profa de mate, clasele 5-8, diriga, era cam rea, cica, eram ocupata cu matematica asa ca n-am prea cercetat-o, dar dadea mai multi 2 decat orice alta nota, zicea "duoi". N-am luat niciodata, o tin minte ca n-a vrut odata sa imi dea 10, desi gresisem doar un raspuns, mi l-a dat dupa ce i-am zis. Parintii copiilor lasati corigenti sau repetenti ziceau ca e bolnava de la rautate. Sau poate era doar corecta thinking

Profu de sport, clasele 5-8, un afemeiat straight face. Ca sa nu se uite la fundul meu pana fac exercitii, am facut doar 3, mi-a dat nota 3.

Profa de franca/latina, clasele 5-8, foarte de treaba, tinerica, micuta, m-a facut sa iubesc franceza. Ca sa ne stimuleze sa invatam, organiza tot felul de concursuri si medaliile erau banuti din ciocolata. smug Mi-e dor de ea :')

Profa de geogra, clasele 10-12, o femeie timida, fata de preot. Dupa casatorie s-a "ingrasat" si saraca se ascundea dupa catedra. De la ea am inteles lucruri pe care pana atunci nu le intelesesem.

Profu de istorie, clasele 11-12, "stimabilul" smug, tinerel, de treaba, am inteles istoria desi niciodata nu mi-a placut. Seamana cu Badea la caracter. Intr-o zi nu stiu ce a patit si a luat ochelarii unei colege, a colorat lentilele cu un marker roz si ne-a dat tuturor sa vedem viata in roz.

Profa de franceza, clasele 9-12, diriga, gâh, o femeie rea, m-a facut sa urasc franceza. Eram 4 clase de fete si doar noi trebuia sa purtam uniforma, altfel aveam absenta pe toata ziua, la 10 absente ne scadea 1 punct la purtare...

Profa de latina, clasele 9-12, o femeie misto, cam micuta si plinuta, dar in tinerete fusese balerina. Mi-a placut de ea si ei de mine, pana mi-am pus piercing-uri in urechi laughing, dar si asa ma aprecia, ca invatam.

Profu de istorie, clasa a 10-a. Un nene care n-a avut noroc in viata, dar foarte de treaba. Mai venea baut la scoala si noi faceam misto de el, in sensul ca a zis ca ne da lucrare si am plecat toti afara. Odata l-a intrebat o colega ceva si i-a raspuns pe scurt, peste cateva ore, fiind la alta scoala, unde faceam sport, a trecut pe acolo si s-a dus sa-i explice colegei, se documentase intre timp :')

Profu de dogmatica, clasa a 10-a sau a 11-a. Foarte de treaba, fusese profesor de religie la clasele 1-4 si mereu ne povestea ceva amuzant. Cica un copil nu invatase nimic si ca sa nu dea foaia de lucrare goala, a inceput sa scrie scuze si promisiuni, l-a rugat sa nu-i dea 4, nu i-a dat. laughing

Profu de noul testament/literatura duhovniceasca/spiritualitate, clasele 9-12, preot. Era foarte amuzant, desi era cam sever, aveam niste colege cam galagiose, facea des misto de ele, dar cu bun simt.

Si sa spun si despre un profesor din facultate, marketing/management. Un om linistit, doar ca a inceput sa bea, la primul curs nu stiam cum e, asa ca am mers multi, 5 grupe a cate 30, sau 7 grupe thinking, in fine, faza e ca a inceput sa planga cand ne-a vazut atat de multi, bineinteles ca la a 2-a ora din curs eram cel mult 30. sad

| Kasia a răspuns:

1.proful de roamana: tanar,plin de el,arogant, genul de om care spune ceva ambiguu, ceva ce trebuie intotdeauna descifrat, niciodata nu stii cum sa o dai cu el, niciodata nu stii ce gandeste sau daca a vorbit serios acum 2 minute. obisnuieste sa vina intotdeauna la si 10 cu o cafea in mana si cu un aer superior apoi sa isi ridice gulerul si sa se aranjeze la camasa exact asa cum face un tip cu 10 minute inainte de a se duce la o intalnire importanta cu o femeie mai mult decat inetersanta.e genul de profesor care da note cam aiurea, tine cont si de aspectul fizic sa zic asa sau de pile.

2.proful de mate: batran, murdar, iti da o vaga impresie ca ar fi beat mereu, desigur e posibil sa fi servit un paharel.vine intotdeauna la si 10 de parca ceasul lui ar fi programat in minutul ala.foloseste din 2 in 2 secunde cuvantaul "ma" sau"ba ce dracu' ba". genul de profesor de la care nu intelegi nimic.si cand spun nimic ma refer la 0, nada, nothing, rien.se pune in fata tablei si incepe sa rezolve un exercitiu, noi nu vedem nimic apoi pune doar rezultatul dupa care spune"hai ba ce dracu' ca astea sant usoare" sau"ba voi nu luati bacu".

3.profa de fizica: love herstraight face
genul de profa care nu pune nicio absenta, inalta, si foarte slaba, cu parul tuns scurt si foarte atenta la greutatea ei. vorbeste cu noi despre orice si niciodata nu facem fizica.lucreaza doar cu cei care au ales sa dea bacul/admiterea la fizica-adica 2 persoane.in rest, toata lumea sta/vorbeste/mananca/pleaca/scrie la altceva.de obicei ma duc doar la 2 ore pe saptamana din 3. poate chiar la una.ne pune note de la ea din cap, nu dam lucrari.

profa de bio: diriga.nu ma iubeste-nu o iubesc.ne preda bine, nu zic ca nu insa e ceva in ea care a enerveaza la fiecare ora. poate e felul ei de a vorbi.e destul de tanara nu pot spune ca e o baba invechita, insa nu e deloc apropiata de noi.stiu ca i-am adresat doar 2 vorbe in 2 ani de cand am cunoscut-o.pur si simplu nu ma pot apropia de ea.si nici ei nu pare ca-i pasa prea tare de noi.

profa de geografie: o femeie super.inalta,nu foarte slaba dar nici grasa, eleganta o femeie blanda si calma.nu tin minte sa fi tipat vreodata la noi chiar daca unii par a fi niste animale la ora ei.profa asta ne asculta doar cand vrem noi.adica noi ne oferim, ne pune nota si apoi tot anul nu mai are treaba cu noi.insa cand esti bun esti laut de prost: colegii se penseaza/machiaza/mananca in ora iar doamna bineinteles nu le spune nimic.nu zic ca eu sunt sfanta dar am ceva bun simt in mine.ei exagereaza.

profu de sport: in jur de 40 si ceva de ani, cu o mustat imensa.laughing.nu facem sportul decat cand dam probele pentru nota.in rest stam acolo cu el si vorbim despre orice.e cel mai bun prof de sport pe care l-am avut pana acum-restul erau foarte stresanti.

proful de istorie: beat.pur si simplu pare vesnic beat.impiedicat,nu tine drumul drept.laughing vorbeste rar iar cand ne dicteaza ceva uita sa mai puna punct.am fraze de 3 sferturi de pagina care nu au logica unele nu au nici predicat.insa da 3 fara sa stea pe ganduri daca nu ai invatat,nici macar sticla de whiskey nu a acceptat-o :-l asa ca au baut-o baietii in timpul orei de chimie.oh go on

profa de engleza: tanara,nemaritata, frumusica: par lung si blond, ondulat, ochii verzi.e genul de profa de care toti isi bat joc.e buna, chiar fraiera as putea spune pentru ca nu stie sa se impuna.de obicei daca o enervam incepe sa tipe si sa ameninte dar niciodata nu se tine de amenintari, si asa niciodata nu ne potolim.imi e chiar mila de ea uneori pentru ca tot absolut toti o iau peste picior, iar ea e un om bun, chiar calma si potolita daca esti cuminte.insa nu stie engleza sunt zile in care ne intreaba pe noi daca e bine ce spune ea.nu pot sa zic ca am invatat ceva de la ea dar dau vina si pe atmosfera. daca toti sunt neatenti...ea de ce s-ar implica?


profa de franceza: vine in clasa si arunca catalogul de la 2 m departare pe catedra intr-un fel grotesc chiar horror. apoi incepe sa faca prezenta.de obicei ne asculta din ultima lectie predata, toti sunt streasti, transpirati, lesinati.da note mici, e foarte exigenta insa dupa ce apuci sa iei o nota stii sigur ca nu vei mai fi ascultat pana la a doua asa ca stai calm si linistit.eu ma inteleg bine cu franceza iar profa mi se pare ok.insa pare foarte usor de mituit cu un parfum, poate 2.

profa de informatica: total dusa.are ceva probleme.foarte usor de mituit chiar si cu o bomboana.trece de la"va iubeste doamna" la"gata! chiar m-ati enervat! deci ascult...dau numai 2".nu stii cum sa o dai cu ea.e in varsta insa arata cu 10 ani mai batrana, e foarte neingrijita.se uita la tine intr-un mod suspect, de parca s-ar apara de tine, e aproape paranoica si nu stie nicio boaba de informatica! de obicei ii fac treburile 2-3 baieti mai priceputi.propozitiile ei nu au nicio logica, repeta lucruri de 100 de ori si uneori daca avem noroc vorbeste cu 2-3 colege separat despre copii ei si ce face cel mare la facultate, despre cum trebuie sa fim oameni"verticali " sau pur si simpul ne lasa sa stam pe net.lingusitorii au intotdeauna avantaje la ea si eu, cum sunt o persoana care nu poate pur si simplu sa spune lucruri de bine despre o persoana pe care o considera deplasata total am intotdeauna de suferit si devin" aia fitoasa" cum zice ea.

profa de religie: inalta, slaba, vesnic pe tocuri de 10 cel putin.arata foarte bine pentru varsta ei avand in vedere ca are si o fetita.desi sunt in clasa a 11-a si imi bag ceva in materia ei, ea ne asculta si ne da lucrari. cere de la noi sa-i stim lectia, de parca ar fi profa de roamana.sa fim seriosi, parca de religie ne mai arde noua cand un examen de medicina ne asteapta la colt.dar asta e, uite asa ajung sa am 8 la religie.straight face
de obicei ne preda si apoi ne lasa sa invatam la romana, pentru ca e ora care urmeaza.

| Mădă0611 a răspuns (pentru Kasia):

laughing profa ta de fizica mi-a amintit de-a mea de psiho. Era ratacita rau, puteai copia linistit, daca aveai lectia, ca dicta repede incat aveam doar liniute in caiet, ne dadea subiectele si pleca din clasa, venea din cand in cand sa vada ce facem, oricum, dadea notele din burta, dupa nume, dupa numarul de pagini scrise, i-a incheiat media unuia care se transferase de un semestru. rolling on the floor In clasa a 12-a am facut economie, cica, pentru ca s-au plans fetele care vorbeau cu diriga pe mess ca pentru faculta au nevoie de media la acea materie, asa ca au pus-o doar pentru a avea medie, mie mi-a dat 9 ca aveam peste 18 ani si n-am facut scoala de soferi la sotul ei, pai n-am facut-o deloc. oh go on

| Kasia a răspuns (pentru Mădă0611):

Daca nu te superi, cati ani ai?

| Mădă0611 a răspuns (pentru Kasia):

25,7 tongue

| Kasia a răspuns (pentru Mădă0611):

Multi inainte. apropo de profa de economie.se comporta cu noi de parca am fi la gradinita.ne spune sa ne ridicam in picioruse, sa nu vorbim neintrebati si sa ridicam manuta cand vrem sa zicem ceva. cere de la noi enorm desi pe niciunul nu ne ineterseaza economia.are 30 si ceva de ani dar se comporta de parca ar avea 17 cel mult. daca ne scapa un "dracu" ne ridica in picioare sa ne cerem scuze in fata intregii clase ca am vorbit urat iar daca nu o facem ne asculta.mi se pare cam deplasata.laughing bine ca scapam de ea.ma rog, deja am inceput sa aberez fara sens pe aici.

| Mădă0611 a răspuns (pentru Kasia):

Multumesc!
E despre profi, deci e in tema. tongue

| NeganMyLove a răspuns:

Știu ca acum suntem în 2019 și nu mai contează dar tot răspund ca am chef de scris!

Deci
1. Profa de romana: puțin bătrână, scunda și cam plinuța, e ok... De treabă, dar pune note mici la teste și vrea încontinuu liniște
2. Profa de geografie: e directoarea! Nu prea faci geografia cu ea ca ne vorbește doar despre viața ei personala! E foarte foarte amuzanta și face glume de toate felurile! Când râde aude toată școală ca are un ras foarte tare! (o data eram în fata scolii la cam 20 de metrii și am auzit-o!)
3. Profa se mate: suuuuper tare! E plinuta dar foarte foarte drăguță! E amuzanta și știe când să facă glume și rade foarte drăguț! Eu ma înțeleg foarte bine cu ea! Vb mereu!
4. Profa de franceza: deci este cea mai scunda persoana pe care am văzut-o vreodată cred ca are 1.50! Eu am 1.73 și e mult mai scunda și de cât cel mai scund copil din clasa! E ok, faina dar ne place sa ne batem joc de ea pana începe sa vorbeasca mai tare și sa se supere... Îmi pare rău de ea... E foarte ok! E jmk
5. Am ajuns la profa de chimie!: la toate clasele le e frica de ea! Pana și celor din 1-4 laughing! Toată lumea o știe cum era mai demult! (foarte rea era acum vreo 15 ani) mie totuși mi se pare ok! E bătrână cât de cât și se îmbracă într-un mod pe care nu l-am mai văzut niciodată și are un par în cap de zici sa își pune bigudiuri zilnic!
6. Engleză: (tata) e cel mai drăguț! Nu am ce spune! Doar ca îl iubesc!
7. Fizica: făceam cu aia de chimie dar acum a venit un boșcău un bosumflat dar la care poți sa copii ff ușor! Te lasă pe calculatorul de la telefon dar nu știe ca folosim Google!
8. Istorie: o doamna în vârstă dar foarte preocupata doar de istorie! Doar atât poți vb cu ea!
9.Biologie: e drăguță dar îi plac testele! Se îmbracă foarte drăguț si este ușor sa copii la testele ei! (când nu sta la catedră)
10. Sport! Pai la sport am avut din clasa întâi pana întra opta un prof nou în fiecare an! Dar de anul trecut (mai e la școală doar ca ni s-a dat celalalt prof de sport) a fost super tare! Era cam pervers și mereu ma întreba de cine îmi place și mereu îmi zicea "ce faci gagica?" dar mie îmi plăcea de el! Se îmbracă în pantaloni scurți și tricou mereu în afara de iarna! Acum avem o profa căreia îi place baschetul și ne învață cum să jucam mai bine spre deosebire de domnu de sport cu care jucam fotbal!
11. La latină avem o profa care zici ca nu știe latina! E foarte plictisită și e grasă! Nu face glume! Nu zâmbește!
12. Muzica! Oooo! Am ajuns la un handicapat! Chiar e handicapat! Are o boala mentala și are un nsd foarte mare și buza de sus e ridicata! Are 2 metri pe puțin! Anul trecut era înalt și slab acum parca este însărcinat! Nu ne înțelegem deloc cu el! Ne batem joc de el de obicei ca nu-l duce capul! Și profii îl urăsc!
13. Desen! Într-un cuvânt. Somnoros! Casca încontinuu și e plictisit! E ok și glumeț uneori!
14. Civica! Avem unul nou! Mai întâi făceam cu aia de istorie! E foarte zâmbăreț și vorbește doar chestii motivaționale care noua ni se par plictisitoare!
15. Tehnologie! E cam artagoasa cu unii dar cu mine nu! Când eram mai mica eu și familia mea am mers cu familia ei în vacanta! Când aveam vreo 5 ani! Și pe mine ma place și nu ma cearta! Dar țipă la ceilalți tttfffaaaaa!
16. Și ultima! Diriga! De religie! Foarte bună la suflet! E în vârstă! Nu a fost căsătorită niciodată și nu a avut copii și nici nu a fost cu nimeni! Și-a dedicat viața scolii și bisericii! Se supăra mult pe noi dar are de ce dar e ok! Mereu ne spune bebeluși! Și zice sa ridicam o labuta ca să răspundem!

Gataaaaaa! Mi-a luat 30 de minute!