| OnlyTheScript a întrebat:

Cum sunt profesorii vostri? Cat mai multe detalii despre fiecare in parte...
Incep eu prima:
1. prfoa de romana ( diriga): Se aprinde din nimicuri, insa ii trece supararea usor. Uneori se opreste din predat fabula ( de exemplu) si incepe sa ne povesteasca despre pisoiul ei care este de fapt surd ( noi i l-am dat de 8 martie ca isi dorea foarte mult un pisoi si toata clasa stia ca e surd...ea a descoperit acum cateva zile laughing ) si despre pisicuta ei care a invatat sa urce scarile, despre Nero al ei ( lua'o'ar naiba de javra afurisita) care latra la pisoii ei;
2. profa de mate : tare cocheta si in top cu moda, foarte desteapt. are uneori toanele ei, uneori este mai blanda. ii place sa isi faca o imagine "dura" gen : "Lasa ca vedeti voi! De la anul in loc de 28 de elevi or sa ramana 13, m'auziti?! " laughing dar e tare draguta
3.profa de muzica: are 33 de ani dar zici ca are 16. e foarte draguta si vorbeste cu noi ca si cand am vorbi cu o prietena. vorbeste cu noi despre absolut orice. ii place sa isi faca o imagine "dura" : cand se apropie de un baiat de la noi din clasa, baiatu' isi pune mainile la cap din reflexie stiti voi laughing
P.S.: are o voce suuuper
4. profa de fizica: draguta, este genul de persoana care da sanse multe..mai este uneori in toane si pune un 4 asa din placere. este cam grasuta si are un mers cam ciudatel
5. profa de tehno: o femeie cooool. se imbraca super si are niste unghii super. este genul de persoana care nu se ia dupa programa foarte mult
6. profa de bio: uratica, nu se imbraca cine stie cum, dar este o persoana deosebita care iti pune 10 doar daca spui ce mananca gaina laughing)) pacat..acum e in spital si a venit o cotoroanta in locul ei care baga frica in noi nu alta