anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce se plâng unii angajați Lidl? Experienta clienților e bună, dar se pare ca angajații sunt stresați la MAXIM.

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Poate din cauza ca managerul/seful de personal le baga graba sa lucreze repede. Si repezeala la servici duce la o productivitate proasta, romanii nu au reusit sa invete ca un om productiv trebuie sa lucreze mai incet si bine decat repede si prost

| gemeni6226 a răspuns:

Au salarii foarte bune dar eu nu as lucra acolo pentru ca ei cand sunt la casa au casti si orice spun se aude la audit trebuie sa fie atenti la orice cuvint spun clientilor si apoi cand sunt scosi cand sunt bagati la casa, ca la ruleta ruseasca deci mie nu mi-ar conveni sa tot fiu mutata dintr-o parte in alta si sa tot fiu ascultata ce vorbesc.

| anonim_4396 explică (pentru gemeni6226):

Pai bun dar la ce stres sunt expuși eu zic ca s-ar lua la cearta cu clienții dacă n-ar fi ascultați. Oricum e destul de ciudat.

| gemeni6226 a răspuns (pentru anonim_4396):

Ai lucrat vreodata in comert la casa macar o zi macar o ora?

| gemeni6226 a răspuns (pentru anonim_4396):

Ajunge ca unul sa se ennerveze ca la raft un produs e cu 20 de bani mai ieftin decat la casa si sa te faca sa te simti de rahat cand nu tu esti de vina pentru asta, sau sa nu inteleaga ce spui ca nu ai dictia perfecta sau nu aude el bine si iar te face de rahat sau sa creada ca nu i-ai dat innapoi bine restul desi da iar te face de rahat, sau sa strige la tine ca ce a costat atit cand iese totalul de plata si sa te verifice pozitie cu pozitie.Nu toti cumparatorii sunt asa dar ajung 2-3 din astia sa-ti faca toata ziua de rahat.Sau sa incepa sa strige de ce nu e nimeni la casa si nu tu esti de vina daca e sau nu cineva ci de sus vine impartirea nu tu intri si iesi cand vrei.

| anonim_4396 explică (pentru gemeni6226):

Nu. Și nici nu mi-ar plăcea. As prefera partea de logistica.