| Mefisto23 a întrebat:

De curiozitate, cati ani aveti si cu ce va ocupati - cei care tot faceti campanie pentru candidatii la presidintie?

Răspuns Câştigător
| Flav a răspuns:

Am 22 de ani si sunt student in anul 4 la Universitatea de Constructii Bucuresti. Nu fac campanie nimanui, dar in discutiile despre politica l-am denigrat total pe Geoana.
N-am de ce sa ascund, sunt un tip direct si sincer. Nu doresc sa iasa Psd-ul la guvernare. Nu-l doresc pe Geoana la guvernare. Nu spun ca Basescu e-un om curat, cinstit fiindca as fi ipocrit. Dar fata de ceilalti candidati ( l-am votat pe Remulus Cernea primul tur, dar stiam ca n-are nicio sansa ) mi se pare raul cel mai mic si optiunea cea mai buna pentru noi romanii.
@lacri- daca taceai, filozof ramaneai.

10 răspunsuri:
HepHap
| HepHap a răspuns:

@mefisto23

Sa inteleg ca tu crezi ca coalitia PSD-PNL si presedintele Geoana chiar vor aduce stabilitatea si prosperitatea de care vorbesc?

HepHap
| HepHap a răspuns:

@mefisto23