| Mefisto23 a întrebat:

De curiozitate, cati ani aveti si cu ce va ocupati - cei care tot faceti campanie pentru candidatii la presidintie?

Răspuns Câştigător
| Flav a răspuns:

Am 22 de ani si sunt student in anul 4 la Universitatea de Constructii Bucuresti. Nu fac campanie nimanui, dar in discutiile despre politica l-am denigrat total pe Geoana.
N-am de ce sa ascund, sunt un tip direct si sincer. Nu doresc sa iasa Psd-ul la guvernare. Nu-l doresc pe Geoana la guvernare. Nu spun ca Basescu e-un om curat, cinstit fiindca as fi ipocrit. Dar fata de ceilalti candidati ( l-am votat pe Remulus Cernea primul tur, dar stiam ca n-are nicio sansa ) mi se pare raul cel mai mic si optiunea cea mai buna pentru noi romanii.
@lacri- daca taceai, filozof ramaneai.

10 răspunsuri:
HepHap
| HepHap a răspuns:

@mefisto23

Sa inteleg ca tu crezi ca coalitia PSD-PNL si presedintele Geoana chiar vor aduce stabilitatea si prosperitatea de care vorbesc?

HepHap
| HepHap a răspuns:

@mefisto23

Tu crezi ca in Romania coalitie stanga-dreapta va functiona? Si ne faci pe noi naivi... Dragul meu, in Romania nu au functionat nici coalitiile de dreapta. Uita-te ce s-a intamplat cu Coalitia Democratiei Romanesti si cu Coalitia DA. Uita-te cate guverne si cata instabilitate a fost atunci. Coalitia stanga-dreapta e un compromis monstruos, si dovada ca ea nu functioneaza e recent decedata coalitie PDL-PSD. Inca de cand s-au psu bazele, se stia ca ea va fi sacrificata in preajma electoralelor. Nu Nica, nu Boc, nu astea au fost cauzele. Sau tu crezi ca daca Nica ramanea la MAI, Basescu si Geoana intrau in competitie pe fondul coalitiei dintre partidele lor? Tampeniile astea le inghit doar credulii si consumatorii de promisiuni, adica marea masa a Romaniei care inca nu a inteles ca presedintele nu trebuie schimbat obligatoriu, o data la 5 (inainte 4) ani. Aceeasi masa de neputinciosi l-au debarcat pe Iliescu in 1996 doar pentru a-l aduce inapoi in 2000. De ce nu l-au lasat sa continue, sa duca la bun sfarsit ce a inceput? De ce l-au adus inapoi, si-a reinnoit promisiunile, a devenit mai sarmant o data cu varsta, a devenit mai credibil? De 18 ani schimbam presedintele, la fiecare sfarsit de mandat, crezand ca urmatorul va face mai bine. Si niciodata nu a facut, pentru ca nu avea cum. Toate tarile fost comuniste din Europa de Est si-au reales un presedinte consecutiv, macar o data, pentru ca ele au crezut in continuitate. Noi continuam sa ii schimbam si eventual sa ii readucem la putere. Prietene, suntem o tara de tampiti, de imbecili, de incapabili. Meritam sa traim in mizerie pentru ca nu gandim. Pentru ca ne lamentam. Pentru ca dam spaga. Pentru ca nu ne place sa muncim. Pentru ca vrem sa se schimbe societatea, dar nu ne putem schimba noi insine. Pentru ca jumatate din cei care voteaza nu stiu ce e aia stanga sau dreapta politica, sau coalitie politica, sau reprezentabilitate, sau atributii prezidentiale, pentru ca voteaza cu ura sau voteaza cu optimism nejustificat, sau pentru ca multi nu voteaza. Ne meritam liderii; sunt la fel de incapabili ca noi. Suntem un mare NIMIC! Intelegeti o data: Nu vom schimba nimic in bine schimband presedintele. Avem deja atatea exemple. Trebuie sa ne schimbam noi. Tu poti sa te schimbi?

Aceasta alianta va intra, cu siguranta, in istorie. Pentru ca, in primul rand, istoria nu se scrie pe sarite. Si, in al doilea rand, eforturile incredibile de a veni la putere ale Stangii (prin coalitie cu dreapta, controlul statiilor de stiri, dezinformare, manipulare) vor fi judecate ulterior de o istoriografie obiectiva, care nu se fereste sa infiereze.

HepHap
| HepHap a răspuns:

Poate imi raspunzi totusi la intrebarea de ce a fost readus Iliescu, dupa un esec de 4 ani si o pauza de 4 ani. A devenit material de presedinte? Era in fruntea aceluiasi partid pe care il sustii si astazi.

HepHap
| HepHap a răspuns:

@mefisto23

Tu despre ce mandat vorbesti? 1992-1996 sau 2000-2004? Din ce scrii tu (De atunci, s-au irosit multe, cu exceptia mandatului lui Constantinescu), am impresia ca tu raspunzi la intrebarea: de ce a fost reales Iliescu in 1992. Nu asta te-am intrebat. Ci de ce a fost readus in 2000. Cu atat mai mult cu cat, din ce declari tu, ce a urmat perioadei 1992-2000 (Iliescu si Constantinescu) a fost mai rau.

| Mefisto23 explică:

April, de unde malitia asta? Am intrebat pentru ca e gretoasa atata vehementa, sa ma iertati, din partea unor pusti de (zic eu) 18-20 de ani. Sunt niste oameni TINERI, pe care nu-i opreste nimeni, daca sunt inteligenti, sa se indrepte spre o doctrina sau alta, fie ea democrata, social-democrata sau liberala. Cu toate astea, posteaza bucati de discursuri sforaitoare, jignesc pe altii care au alte pareri, de parca in mana lor ar sta viitorul. Daca e asa, e grav. Nu m-am ascuns ca sunt sustinator al PSD_ului, cum nu am ascuns nici faptul ca, in opinia mea, in PD-L sunt politicieni buni, care sunt efectiv intoxicati de un bufon nebun. Dar sa intoxici acest site, care ar trebui sa ajute lumea, sa repeti minciunile pe care le toarna Basescu. Doamne, in ce tara traim? Daca dupa 5 ani, inca mai vreti sa il votati pe Basescu, votati-l! Repet parerea mea : ori sunteti naivi, ori traiti BINE si va doare in c*r de semenii mai putin norocosi, ori nu va pricepeti la oameni si politica. Sunt constient ca acest site apartine trustului Realitatea-Catavencu, si conteaza cat si cum, dar sa nu ne subapreciem. Daca vreti anticipate, haos politic, Boc 4, asa sa v-ajute Dumnezeu.

| Mefisto23 explică:

@Hep Hap - Cred, pentru ca am nevoie sa cred in ceva.Pentru copiii mei, pentru fratii mei, pentru parintii mei, si pentru toti semenii mei. Aceasta alianta, nefireasca la prima vedere, va intra in manualele de istorie la fel ca aderarea la NATO si intrarea in UE.

| Mefisto23 explică:

@HepHap - Timpul va decide. Multe vorbe, putine cuvinte ai spus. Nu trebuie schimbat presedintele o data la 5 ani. Sunt de acord. Nu trebuie schimbat in momentul in care arata ca e material de presedinte. Nu mai vreau sa enumar esecurile actualului presedinte, ca mi-e sila de el si de cateii lui, mi-e sila de murdaria lui ca om, de lipsa lui de argumente, de nebunia lui, de ignoranta lui. Ne ia de prosti pe toti? Sunt patron de firma de aproape 12 ani. In ultimii 5 ani am fost ruinat de niste politici fiscale strambe si macar pentru asta vreau sa votez o ALTERNATIVA de schimbare. Nu spun ca e o alianta care merge la sigur, dar am incredere in intelepciunea si diplomatia multora din "psd-pnl". Gresesc daca vreau sa incerc? Sa cred?

| Mefisto23 explică:

@HepHap : Pentru ca era singurul om politic cu "iesire" internationala. Daca nu se facea miscarea asta, azi nu mai aveam "palaria" (si asa cam mare) NATO si nici nu era Romania membra UE. A fost un mandat in care s-a muncit pe rupte, in care oamenii au trait BINE - cei care vor sa recunoasca. De atunci, s-au irosit multe, cu exceptia mandatului lui Constantinescu, care cu mai multa sustinere, s-ar fi putut ridica la nivelul lui Iliescu. Dar, coincidenta sau nu, a avut niste personaje misunand in jur, ca Stolojan sau Basescu. Zic si eu, poate gresesc. Stiu, o sa spui ca repet chestia cu nato si ue, dar prefer sa traiesc in trecutul recent care ofera inca sansa unui viitor, decat sa scurm mizeriile trecutului indepartat.Numai bine!

| lacri a răspuns:

Mai bine nu faci campanie.
dar in gen cei ce fac asta au nevoie de bani. si au varste cuprinse intre 20 si 60 de ani.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Deabia m-am nascut si stiu mult mai multe despre conducerea unei tari decit voi pentru ca in lumea din care tocmai am venit am vazut si stat de vorba cu toti conducatorii de la Decebal incoace. Tin sa spun ca urmatorii sint asteptati de draci cu furcile ascutite.

Întrebări similare