| pascalau12 a întrebat:

Imi puteti spune povestea jocului Resident evil 4 ca am cautat pe net n-am gasit nimic am cautat si pe net.

Răspuns Câştigător
| Andre129 a răspuns:

Resident Evil a devenit sinonim cu jocul video de tip horror, ajungand in prezent sa aiba cinci continuari la care se adauga Code Veronica si RE Chronicles. Cei de la Capcom au dat din ce in ce mai multa atentie firului epic reusind sa contureze o poveste atractiva si plina de suspans. Titlul de lansarea ii prezinta pe Cris si Jill a caror misiune este aceea de a elucida misterul care invaluie o casa plina de creaturi monstruase. In prima continuare personajul principal este Leon Kennedy un politist la inceput de drum si care se vede nevoit sa faca fata hoardelor de zombi din orasul Racon City. Resident Evil 3 are o actiune complexa prima parte petrecandu-se undeva dupa primul titlu si avand-o protagonista pe Jill.
Astfel povestea capata contur, iar la inceputul lui Resident Evil 4, un fan al seriei il va recunoaste pe acum experimentatul Leon a carui misiune este sa o salveze pe fica presedintelui. El va avea de parcurs un drum ce se va dovedi dificil si in care va avea de infruntat produsul ultimei generatii a Virusului G.

Cand producatorii au sustinut ca al patrulea titlu va reinventa seria nu au glumit, chiar au transformat jocul intr-o capodopera. Recunosc faptul ca nu am fost un impatimit al seriei tocmai pentru ca avea un stil rigid in miscare si comenzi. Camera era si ea o problema. Chiar si Resident Evil 3, care imi atrasese atentia prin puzzeluri si inamicul principal suferea totusi de aceste defecte. Cod Veronica rezolva prima problema, cea a camerei, pe tot parcursul jocului ea il urmareste din spate pe protagonist (peroana a treia). Acest sistem este preluat cu succes in Resident Evil 4, camera fiind impecabila pe tot parcursul jocului.
Leon are doua stiluri de atacuri, unul bazat pe loviturile de cutit iar al doilea este cel al armelor de foc (pistoale, automate, pusti etc). La acestea se mai adauga o serie de lovituri atunci cand inamicii sunt ametiti ori in situatia in care reusesc sa te prinda si pentru a scapa trebuie sa apesi un anumit buton. Acest sistem este regasit in cele mai diverse forme pe parcursul jocului: fie trebuie se apesi un buton rapid pentru a evita un pericol iminent, fie pentru a te elibera. Apogeul este atins in lupta cu Krauser (duelul cu cutitele) moment in care trebuie sa apesi la timp butoanele care apar pe ecran.
Meniul este preluat de la jocurile precedente, armele si celelalte obiecte pe care le porti asupra ta trebuie sa se incadreze intr-un spatiu determinat care pe parcursul jocului poate fi marit in doua etape. Un element important al jocului este reprezentat de intalnirile cu vanzatorul de arme. Acesta nu numai ca iti vinde arme noi, dar mult mai important, iti permite sa upgradezi arsenalul de care dispui, lucru ce trebuie facut in functie de stilul fiecaruia. Pentru a putea fructifica la maxim aceasta optiune va trebui sa gasesti cat mai multe lucruri de pret in diferite locatii pe care le vinzi ulterior contra unor sume considerabile. Initiativa de al introduce pe vanzator este foarte buna insa atrage si unele mici defecte ale jocului. Spre exemplu: vanzatorul nu are niciodata munitie, munitie pe care o gasesti in mod aberant la adversarii care sunt inarmati cu furci sau topoare, el apare pe tot parcursul jocului chiar si in locurile in care prezenta lui ar fi fost imposibila (castelul sectei religioase) si in cele din urma faptul ca ai posibilitatea sa il ucizi insa nu ii poti lua armele. Un alt defect minor este faptul ca multi dintre taranii afectati de virus racnesc, in limba spaniola: in spatele tau imbecilule! Acum daca stii putina spaniola te intorci si il impusti le timp, insa problema mea este: de ce ar vrea ei sa te avertizeze?! Oricum toate acestea sunt amanunte minore care despart jocul de perfectiunea absoluta.
Adversarii sunt suficient de diversificati existand chiar si subcategori deoarece virusul i-a afectat in mod diferit. In ceea ce priveste inamicii principali, chiar daca nu sunt foarte numerosi sunt cu mult deasupra celor din editiile precedente si cu siguranta cat se poate de individualizati.
Diferenta de I.A. se simte la nivel extrem intre gradele de dificultate, daca incerci jocul pe hard inca de la primii banali adversari poti avea probleme. Insa nici jocul pe normal nu lasa de dorit mai ales la prima parcurgere.
Jocul iti lasa o marja destul de larga in ceea ce priveste miscarea, poti cerceta diferite locuri sau poti inainta direct catre obiectiv. De multe ori trebuie sa te intorci din diferite motive in locuri in care ai mai fost sau o poti face fara un motiv. Astfel nu cred ca acest titlu poate fi considerat linear. Cat priveste intinderea cred ca pot afirma cu tarie ca este unul din cele mai lungi jocuri de pe PS II.

Alaturi de God of War II, acest titlu atinge limitele consolei Playstation 2. Pornind de la personajele principale atent desenate pana la fiecare fir de par si terminand cu cei mai banali adversari care te ataca. In aceeasi masura spatiile deschise sunt uimitoare contribuind din plin la atmosfera infioratoare a jocului. Interioarele pot fi uneori considerate cu un pas inapoi atunci cand vine vorba de tablouri sau obiecta, dar nimic de luat in seama.
Jocul merita toate laudel noastre: vocile sunt originale si lucru foarte important perfect sincronizate cu gestica si miscarea buzelor. Fiecare cartus sau lovitura de cutin care isi atinge tinta are un sunet sublim ce nu poate fi trecut cu vederea.

Dupa ce am terminat jocul prima oara am luat-o imediat de la inceput. Aproape ca nu poti face altfel. Ca bonusuri Resident Evil sochiaza prin genialitate cu drumuri separate dandu-ti posibilitatea sa parcurgi cateva stagii din perspectiva misterioasei Ada. Astfel descoperi anumite aspecte ale firului epic pe care nu ai cum sa le cunosti jucand cu Leon. Aceasta experienta unica iti lasa un singur regret: inexistenta unui astfel de stagiu cu Krauser. Costumele alternative nu sunt deosebite iar personal nu am fost atras de genul mercenarii cu toate ca pentru multi dintre voi poate fi o atractie, el fiind de asemenea bine gandit.
R.E. 4 socheaza in egala masura un nou venit cat si un fan prin gameplayul revolutionar, prin brutalitate si violenta, prin complexitate, intindere si varietate!
P.S. Sper ca ti-a fost de folos happy

| pascalau12 explică (pentru Andre129):

Multumesc foarte mult

1 răspuns: